Reklama:
Jen na pár dní: Agrezz 1+1!
Stimulace, napumpování, maximální výkony. Nejprodávanější anabolizér v extrémní akci! Více zde.

Trénink

DOPORUČENÉ ČLÁNKY:
POSILOVÁNÍ
Zásobník cviků (27.): Triceps - francouzský tlak vsedě
Trénink pro chronické ektomorfy (II.) - tréninkový program
Bear routine aneb maximální trénink pro maximální hypertrofii
Vraťte se zpátky do formy!
Cyklování tréninku (II.): Potřebujete plán!
Zobrazit další (celkem 80)

Pavel Koukal a David Bartoš - trénink ramen a tricepsů

Pavla čekají za 6 týdnů závody! Kam dokázal posunout svoji formu? Kdy čekají závody jeho sparinga Davida? A znáte úžasný cvik, nazvaný "prase v předklonu"?

08.04.2022, Lukáš Bača | Diskuse: 3

CrossFit: Jak na air squat

Jak správně dřepovat a udržet si zdravá kolena i záda? Máme pro Vás podrobný návod krok za krokem a podíváme se i na nejčastější chyby a jak je odstranit.

08.04.2022, Kateřina Vašíčková | Diskuse: 0

Jak je důležitý vzestup hladiny hormonů po tréninku pro svalovou hypertrofii?

Mají vícekloubové cviky význam pro svalový růst díky vyšší hormonální odezvě? Jaký trénink nejvíce stimuluje testosteron?

05.04.2022, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Jak sestavit optimální program na prsní svaly

Genetiku pro rozvoj hrudníku máme každý jinou, každý ale můžeme maximalizovat, co nám bylo dáno. Jak na to? 8 rad pro nejlepší prsa!

07.02.2022, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Recenze: Pagáč jóga

Oblíbená herečka se svou švagrovou rozebírá v nové knize témata, jako je sebeláska, udržitelnost či problematika sociálních sítí.

01.02.2022, Hana Fujtíková | Diskuse: 0

Chcete být nejsilnější ve fitku? Zařaďte powerbuilding program!

Jaký smysl má zařazení těžkých komplexních cviků a jak je efektivně zabudovat do tréninku? Vyzkoušejte tento program na 11 týdnů!

24.01.2022, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Myokiny - hormony svalové tkáně

Cvičení vyvolává v lidském těle celou řadu reakcí. Jako odpověď na svalovou kontrakci vznikají také myokiny - co jsou zač a jak působí?

11.01.2022, Michal Žižka | Diskuse: 0

Nový rok si žádá změnu: vyzkoušejte rest-pause trénink!

Jak dát svalům ještě více zabrat ve stejném počtu sérií? Zkuste rest-pause trénink a uvidíte, co to udělá s Vaší sílou a objemy.

10.01.2022, Jan Smejkal | Diskuse: 1

Příběh ze života: Kulturista versus necvičící

Velké svaly jsou hnusné! Kulturisti se nikomu nelíbí! A určitě si tím něco kompenzují! Slýcháte taky podobné narážky? Přesně pro Vás je naše video!

31.12.2021, Lukáš Bača | Diskuse: 19

Jak na OCR překážky (X.): Trénink juniorů

Jak vypadá OCR trénink juniorů, vyrazíme zjistit spolu s Ollie a Martinou na písník Marokánka, kde právě probíhalo akademické mistrovství ČR!

01.12.2021, Lukáš Bača | Diskuse: 0

Princip předvyčerpání může vyřešit Váš problém s rozvojem nohou

Co to zkusit z druhé strany? Pokud máte nožky jako dráty do betonu, zkuste je popostrčit tímhle tréninkem!

29.11.2021, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Odstraňte problém s rozvojem horní oblasti prsních svalů

Také Vás trápí slabá horní část prsou? Jak se na ni zaměřit a jaký trénink a pořadí cviků zvolit?

26.11.2021, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Šoková terapie dodá Vašemu tréninku nový svěží vítr

Pokud se Vám daří stále zlepšovat, není důvod ke změně. Jestli se ale Vaše přírůstky tenčí, je načase svalová vlákna pořádně provětrat!

13.09.2021, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Totálně vyčerpejte svalová vlákna ramen izolovaným tréninkem

Máte pocit, že Vaše ramena už na obvyklý tréninkový program nereagují? Tak proč to nezkusit trochu jinak?

08.09.2021, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Ze světa vědy: Délka pauzy mezi sériemi, hormony, zakázané látky a jejich vliv na hypertrofii

Porostete s testosteronem i bez cvičení? Jsou pro hypertrofii lepší krátké, nebo dlouhé pauzy?

26.08.2021, Dominik Puda | Diskuse: 2

Jak vybrat hodinky na OCR a běh

Pokud rádi běháte, určitě oceníte vychytávky v podobě běžeckých hodinek, hrudních pásů nebo wattmetrů. Jak ale vybrat ty správné a jak je udržovat?

06.08.2021, Lukáš Bača | Diskuse: 0

Street workout (VI.): Jak na vlajku

Jak zvládnout vlajku a jaké vychytávky k ní Vám poradí Filip Krátký? Podívejte se na dnešní instruktážní video!

27.07.2021, Kryštof Krejčí | Diskuse: 1

Překonejte stagnaci růstu svalů hybridním tréninkem

Jak zkombinovat různé typy tréninků, abyste dosáhli nových svalových přírůstků? Jakých principů využít k překonání stagnace?

26.07.2021, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Street workout (V.): Jak na back lever

Jak zvládnout cvik zvaný back lever? Jaké kroky k němu vedou a co byste k jeho správnému provedení měli umět?

22.07.2021, Kryštof Krejčí | Diskuse: 0

7 zásad k vybudování mohutných bicepsů a optimální tréninkový program

Jaká jsou základní pravidla pro pořádné bicepsy? K tomu vhodné intenzifikační postupy a tréninkový program.

16.07.2021, Jan Smejkal | Diskuse: 2


<< předchozí || 1 | 2 | 3 | ...  ... | 39 | 40 | 41 || další >>







Jméno: pamatovat
Heslo:
Víte, že...
...poslední objednávka v obchodě
Ronnie.cz byla před 36 sekundami?



Supertelo.cz, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 03222543 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2022 Supertelo.cz, s. r. o. • Copyright © 2001-2022 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie