Reklama:

Trénink

7 nejlepších cviků k procvičování paží (I.): bicepsy

Pro komplexní procvičení paží existuje nepřeberné množství cviků, přesto většinou používáme stále ty stejné. Vyzkoušejte tyto varianty.

10.09.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 0

7 principů pro lepší trénink paží

Pokud se Vám stále nedaří získat solidně rozvinuté paže, ujistěte se, že se v jejich tréninku nedopouštíte jedné z mnoha chyb, které bývají často k vidění.

27.08.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Legendy kulturistiky a jejich tréninkové programy (V.) - Boyer Coe

Odjet od každého cviku v tréninku pouze jedinou sérii? Boyer Coe uměl z každého opakování vytěžit naprosté maximum.

13.08.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Lýtka - zásadní faktor symetrie postavy

Jestli nepatříte mezi šťastlivce, kteří byli geneticky obdařeni skvělými lýtky, máme pro Vás několik tipů, jak jejich rozvoji pomoci.

01.08.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Bořiči mýtů: Silový trénink dětí

Pozor, děti, činky! Utíkejte do bezpečí, seč Vám síly stačí!

25.07.2018, Roman Koubík | Diskuse: 0

Naše holky z marketingu společně odjely kruhový trénink

Vendy a Marťa začaly chodit na společné tréninky. Kde byly tentokrát a jaké to bylo?

20.07.2018, Martina Donátová | Diskuse: 0

Legendy kulturistiky a jejich tréninkové programy (IV.) - Bill Pearl

Jak začal legendární Bill Pearl se cvičením, jak trénoval, když byl na vrcholu kariéry, a kolik let trvalo, než mu přišly první objednané jednoručky?

16.07.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Multipress - Váš nejlepší tréninkový partner

Multipress - jedněmi vzývaný, jinými odsuzovaný. Které cviky na něm stojí za to vyzkoušet?

02.07.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 3

Bořiči mýtů: Mrtvý tah - spasitel, nebo ničitel?

Cvičíte mrtvé tahy, nebo se jim vyhýbáte jako čert kříži? A co z toho je vlastně lepší?

25.06.2018, Roman Koubík | Diskuse: 0

Šedesátiny Francise Benfatta a jeho trénink paží

Připomínat si představitele estetické kulturistiky je dnes potřeba více než kdy předtím. Takto trénoval paže ikonický Francouz.

18.06.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Legendy kulturistiky a jejich tréninkové programy (III.) - Serge Nubret

20 sérií bench-pressu o 20 opakováních? I tento přístup může vést k fantastické postavě. "Černý panter" toho byl důkazem.

04.06.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Legendy kulturistiky a jejich tréninkové programy (II.) - Reg Park

Jak cvičil učitel a guru Arnolda Schwarzeneggera? Po celou jeho kariéru mu stačil trénink celého těla 3x týdně. Zkusíte to také?

21.05.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 2

Legendy kulturistiky a jejich tréninkové programy (I.) - John Grimek

John Grimek udivoval ve své době postavou i výkony a ne náhodou trénoval úplně jinak než ostatní. Jak?

07.05.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Tréninkové tipy Larryho Scotta - prsní svaly a biceps

Máte problém s rozvojem hrudníku a bicepsů? První Mr. Olympia Larry Scott Vám slibuje pokroky, jaké jste dosud nezaznamenali!

23.04.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 1

Při posilování lýtek nezapomínejte na soleus!

Než hodíte definitivně flintu do žita s tím, že Vám lýtka nikdy neporostou, zkuste se zaměřit také na jejich procvičování vsedě.

26.03.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Extrémní závody - přehled překážek (IV.)

Na závodech Vám organizátoři postaví do cesty celou řadu záludných stěn. Které to mohou být a jak je nejlépe překonat?

23.03.2018, Martin Mísař | Diskuse: 0

Těžké cviky = silné svaly

Chcete razantně zvýšit sílu během pouhých šesti týdnů? Vyzkoušejte tento trénink, který staví na těžkých dřepech, mrtvých tazích a tlacích na ramena.

19.03.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Leg day: 10 nejčastějších chyb a jejich náprava (II.)

Druhá část článku Vám zajistí, že Váš trénink nohou bude efektivní, aniž by Vám zadělal na zdravotní potíže.

12.03.2018, Pavel Křivan | Diskuse: 2

Leg day: 10 nejčastějších chyb a jejich náprava (I.)

Pokud cvičíte nohy a neschováváte je do kalhot, zasloužíte pochvalu. Neděláte ale v jejich tréninku zrovna Vy tyto chyby?

05.03.2018, Pavel Křivan | Diskuse: 2

Šokujte svoje svaly v průběhu osmadvaceti dnů

Tímto tréninkovým programem můžete v průběhu 4 týdnů nejenom nabrat svalovou hmotu, ale současně spálit nadbytečný podkožní tuk.

26.02.2018, Jan Smejkal | Diskuse: 0


<< předchozí || 1 | 2 | 3 | ...  ... | 32 | 33 | 34 || další >>







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2018 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2018 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra