Reklama:
AKCE: Smart Whey protein 1+1
Nově v moderním sáčkovém balení!
Více zde.

ME juniorů a masters a ME ve fitness 2013 očima Martiny Hrubé

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Soutěže

ME VE FITNESS & ME JUNIORŮ A MASTERS 2013 - 1. - 6. 5. 2013, Španělsko
Češi před ME:
Petr Havlík • Radek Čejka (5 d.) • Jan TomášekMilan Bodlák Jiří FaflíkLucie Limbrunnerová • Monika Šlosrová
Jiří SchäferDaniel MinsterMartina HrubáPetra Šenkeříková • Eva Simkovičová • Luboš Koumal • Petr Kadlec
Ondřej Kraj • Kateřina KyptováPetra UrbánkováMilena Koudelková • Michaela Kopperová • Veronika Zubačová
Jitka ŠnajdrováŠárka PíckováEva Nutilová • Julie Wohaková • Veronika Szalayová
nominaceodlet české výpravy

Info z ME:
prezentaceden 1 + fotoden 2 + foto - 5 medailí!
den 3 + foto - 1 medaile!den 4 + foto - 3 medaile!
kompletní výsledky s body videa foto zákulisí

Z ME očima naší reprezentace:
očima Martiny Hrubéočima Veroniky Zubačové
Daniel Minster (trénink)

Martina Hrubá na ME juniorů a masters 2013
Zdravím čtenáře Ronnie.cz!

Vy, co navštěvujete stránky pravidelně, jistě víte, že ve dnech 1. - 6. 5. 2013 se konalo Mistrovství Evropy juniorů a masters a Mistrovství Evropy ve fitness 2013. Stejně tak jako loni se konalo ve španělské Santa Susanně, a pokud Vás zajímá, jak to tentokrát probíhalo, tak Vám to ráda přiblížím...

Den 1.

Je 8:45 ráno a v Praze na Letišti Václava Havla se pomalu schází celá výprava české reprezentace. Hned po příchodu dostáváme letenky, reprezentační oděv a instrukce k odletu od Slávka Vinogradova coby delegáta české výpravy. Kromě Slávka s námi letí ještě Zdenka Razýmová, státní trenérka žen, a Vláďa Pajič, státní trenér juniorské reprezentace. Před 11. hodinou se pomalu celá početná výprava odebírá na nástup do letadla a odlétáme směr Barcelona. Když nad tím přemýšlím, tak já vlastně letím letadlem poprvé, ale nebojím se... Trošičku mi kolísá tlak, ale přisuzuju to i odvodnění a celkové únavě. Let trvá něco málo přes dvě hodinky a v poklidu přistáváme. Hned po příletu si nás vyslanci IFBB vyzvedávají na letišti a autobusem se vydáváme přímo do Santa Susanny. Ačkoliv doteď šlo všechno hladce, v tuto chvíli pro některé začíná tak trošku peklo. Na ubytování čekáme hodinku, možná dvě... Pohled na celou skupinku vyvolává trošku rozporuplné pocity, protože polovička výpravy má sacharidy na nule a unaveně posedává a popíjí vodu, kdežto druhá polovička na ně žíznivě kouká a požvykuje suché Racio chlebíčky (tak jako já). Nakonec jsme se dočkali a jdeme se ubytovat do hotelu, odkud zanedlouho vyrážíme na prezentaci závodníků. Já jakožto juniorka mám prezentaci hned z počátku večera, takže hned po prezentaci vyrážím na hotel nacukrovat, jelikož mi po dlouhém čekání vyhládlo - takže pro mě prezentace končí v 19:00. Bohužel zbytek reprezentace, jak jsme se dozvěděla druhý den ráno, skončil asi kolem půl třetí ráno. Přiznám se, že jim vůbec nezávidím.

Den 2.

Ten pro mě začíná už po půlnoci, jelikož kvůli dlouhé prezentaci není po ruce nikdo, kdo by mi pomohl s nátěrem závodní barvy, pouštím se do toho sama a někdy kolem druhé ulehám do postele. V 6 ráno už se chystám na svůj velký start. Ačkoliv letošní soutěžní sezónu snáším až překvapivě dobře a bez stresu, dneska sedím na posteli a řádnou chvilku tupě zírám. Necítím se moc dobře, snídani se radši obloukem vyhýbám, jen na pokoji zakousnu pár Racií a v 9 opouštíme hotel. Nakonec ve čtvrtek vůbec nestartuji... Z našeho týmu ale startuje Jirka Schäfer v klasické kulturistice za masters, Lucka Limbrunnerová a Monika Šlosrová v kulturistice a Šárka Pícková v athletic fitness. Formy našich závodníků vypadají slibně, což potvrzuje i to, že se všichni úspěšně probojovali do finále. Za juniory odstartovaly také naše budoucí nadějné bikinářky Petra Šenkeříková a Eva Simkovičová, které se kvůli obrovské konkurenci nakonec do finále neprobojovaly... Už dnes je ale jasné, že nějaká ta medaile pro Česko bude! Atmosféra na soutěži je super, týmová podpora všem zvedla náladu, a tak se večer s úsměvem vracíme na hotel a společně se potkáváme v hotelové restauraci, kde je opravdu nepřeberné množství dobrot - pro mě i poměrnou většinu závodníků zatím tabu! Na nás čeká nesolené maso nebo rýže či hora zeleniny.

Den 3.

Milena Koudelková, Martina Hrubá a Jitka Šnajdrová
Je pátek ráno, opět se chystám na start (tentokrát už bez stresu), a dokonce už i odstartuji, na pódiu jsem asi 20 vteřin a je to pryč, ani nevím jak... Celé ty měsíce přípravy kvůli jedné minutě slávy. :) Nakonec dostávám bronzovou medaili, s výsledkem nejsem ani spokojená, ale nejsem ani zklamaná. Je to prostě sport a lepší bere... Hned po mně nastupuje do finále Jirka Schäfer s perfektní formou a zanedlouho nato dostává stříbrnou medaili, z čehož jsme lehce rozhořčeni, protože jsme to viděli na zlato. Vzápětí se Lucka umísťuje na pěkném 4. a hned za ní Monika na 5. místě. Svého zástupce jsme měli i v kategorii vozíčkářů - Daniela Minstera, který obsadil 1. místo. V odpoledních hodinách na pódium také nastupuje Petr Kadlec, který do finále bohužel nepostupuje, a vzápětí přichází na řadu zástupci kategorie kulturistika masters nad 60 let, díky kterým získáváme hned dvě medaile, a to zlatou, která naleží Milanu Bodlákovi, a stříbrnou medaili pro náš tým získává Jiří Faflík. V kategorii athletic fitness Šárka Pícková vybojovala 4. místo. Přiznám se, že páteční odpoledne si pamatuji spíš matně, protože se s nadšením po měsících tvrdé diety hladově vrhám na to nepřeberné množství dobrot, co je v mé tašce a posléze v hotelové restauraci k dispozici, a takové množství sacharidů naráz mě poměrně rychle unavuje tak, že s bídou vnímám. Večer unavená usínám, a co se děje nebo neděje kolem mě, o tom nemám zdání...

Den 4.

Sobota ráno. Nadšeně razím na snídani a hned po ní vyrážím fandit našim děvčatům, která mají dnes velký den. Poprvé vůbec vidím vystoupení bikini fitness, kde máme zástupkyně v podání Evy Nutilové a Veroniky Szalayové. Kategorií v bikini fitness je poměrně dost, stejně tak jako závodnic. Porovnávání a výběr do finále trvá, přiznávám, že už je to na mě trošku zdlouhavé, tak si čas od času odskočím do zákulisí zkontrolovat naše „bodyny“, ty už jen tak unaveně polehávají na zemi, nohy nahoře a čekají, čekají dlouho... Pak už postupně přichází na řadu od nejmenší kategorie nejprve Michaela Kopperová a Veronika Zubačová, Petra Urbánková, Milena Koudelková, Jitka Šnajdrová a Šárka Pícková. V průběhu soutěže se dozvídáme, že Petra Urbánková a Šárka Pícková se úspěšně probojovaly do nedělního finále. V athletic fitness vystupuje dnes i Luboš Koumal a nově ve physique žen startuje Katka Kyptová. Oba postupují!

Den 5.

Martina Hrubá a Jiří Schäfer
Neděle ráno. Ještě před snídaní vyrážím na kardio spálit hříchy předchozích dnů, protože v hlavě stále ještě bojuji s myšlenkou, že se po návratu zúčastním jarních juniorských soutěží! Jelikož díky svému zápalu do podpory ostatních závodníků jsem toho moc ve Španělsku neviděla, tak v neděli dopoledne oželím finále bikini fitness a vyrážím obejít krámky po Santa Susanně a pokoupit nějaké ty suvenýry. V čase oběda skupinově vrážíme na poslední kola a vyhlášení. Autobus má zpoždění, ale v momentě, kdy vcházíme do soutěžní haly, na pódium nastupuje Péťa Urbánková, zanedlouho zaslouženě získává stříbrnou medaili, po ní Šárka Pícková obsazuje krásné 6. místo. Luboš Koumal se, z pro mě nepochopitelných důvodů, umístil na 3. místě. Katka Kyptová vybojovala stříbro, a tak čekání do neděle určitě nelitovala. Nováček ve physique mužů Ondra Kraj ve finále obsadil 6. místo. Někde v tom shonu jsem zmeškala vystoupení Petra Havlíka, který přinesl pro český tým bronzovou medaili.

Po soutěži nás čeká ještě banket, ale program je víceméně volný, a tak se někteří vydávají na banket, někteří oslavují úspěch u nás na hotelu...

Den 6. a poslední

Odlet. Balíme věci, v půl 9. se scházíme na recepci, kde se kupí kufry, a my se se Santa Susannou pomalu loučíme. Nasedáme do autobusu, který nás veze směr Barcelona. Z cesty si nic nepamatuju, protože jsem usnula. Najednou se vynořujeme na letišti a pak už má všechno poměrně rychlý spád. Společné foto na letišti a pak už se posádka rozprchává ulovit své zavazadlo a honem domů...

Jak se na celou soutěž dívám?

Prostředí v Santa Susanně bylo krásné, počasí nám přálo, ubytování bylo příjemní a to jídlo... Kdo tam byl, ten ví, o čem mluvím. :)

Organizace na soutěži byla poměrně dobrá, občas se něco lehce protáhlo, jako tomu je skoro všude. Každopádně jsem tam načerpala novou motivaci, inspiraci a za rok se, doufám, potkáme ještě lépe připravení znovu!

Co se týká našeho týmu, chviličku jsem se rozkoukávala, moc závodníků jsem zpočátku buď neznala, nebo jen zběžně od vidění. Toho jsem se před odletem trošku obávala, ale poměrně rychle jsem se se všemi seznámila. Musím říct, že jsem moc ráda, že jsem na soutěž letěla a poznala nové přátele. Soutěž jsem si moc užila, jak svoji, tak i ostatních. Týmová atmosféra mě pohltila a s nadšením jsem chodila fandit ostatním. Kategorií a závodníků bylo moc, stejně tak jako zážitků, takže pokud jsem na někoho náhodou zapomněla, tak se moc omlouvám! Všem Vám ještě jednou gratuluji k úspěchům a přeji hodně štěstí do další přípravy!

ME juniorů a masters a ME ve fitness 2013 objektivem Martiny Hrubé

Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.

Zobrazit všechny příspěvky

Jméno: pamatovat
Heslo:

Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2024 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2024 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu zakázáno.
MAGAZÍN OBCHOD AKADEMIE
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie