Reklama:

Nicola Hetverová před Mistrovstvím světa juniorů 2019

3.427 zhlédnutí
Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Osobnosti


MS JUNIORŮ 2019 - 22. - 24. 11. 2019, Maďarsko
Češi před MS juniorů:
nominace
Adéla Kostiková • Julie Svitáková • Nicola HetverováNatálie Myslíková (video)Magdaléna Fejfarová (video)Kristýna Flídrová (video)Kristýna Berná (video)Petra Zvoníčková (video)Lucie DulovcováJan PítrMichael Kriho (video)Petr Svoboda (video)David Ježek (video)Jakub Kolínek (video) • Daniel Kroupa • Dominik Konečný
Info z MS juniorů:
očima reprekompletní výsledky s body - 6 medailí!
Rozhovory s medailisty, očima:
J. PítrN. Myslíková

Nominace závodníků na mistrovství světa 2019
Ve dnech 22. - 24. listopadu bude hostit maďarská Budapešť Mistrovství světa juniorů, kde bude mít Česká republika celkem 16 reprezentantů! Polovina této výpravy je tvořena děvčaty, která nastoupí na světová prkna v kategoriích bikiny fitness. Velkou část našich juniorských reprezentantek jste měli možnost vidět v tréninkových videích během uplynulých dnů. Dnes Vám přinášíme rozhovor se závodnicí Nicolou Hetverovou, která se na zahraniční soutěži představí vůbec poprvé.

jménokategorie
Adéla Kostiková bikiny fitness juniorek 16 - 20 let
Julie Svitáková bikiny fitness juniorek 16 - 20 let
Nicola Hetverová bikiny fitness juniorek do 166 cm
Petra Zvoníčková bikiny fitness juniorek nad 166 cm
Kristýna Flídrová bikiny fitness juniorek nad 166 cm
Kristýna Berná bikiny fitness juniorek nad 166 cm
Natálie Myslíková bikiny fitness juniorek nad 166 cm
Magdaléna Fejfarová bikiny fitness juniorek nad 166 cm

Nicola Hetverová

Vybrané úspěchy:

Beautiful and Strong 2019 - 4. místo v bikiny fitness do 162 cm
Partner Cup 2019 - 2. místo v bikiny fitness do 165 cm
IFBB Diamond Cup Ostrava 2019 - 6. místo v bikiny fitness juniorek od 21 do 23 let

Nicol, tohle je Váš první rozhovor pro Ronnie.cz, můžete se našim čtenářům krátce představit?

Ahoj všem čtenářům. Ano, tohle je můj první rozhovor a moc děkuji za příležitost. Jmenuji se Nicola Hetverová, je mi 22 let, pocházím z Mladé Boleslavi a závodím v kategorii bikiny fitness. Momentálně pracuji a studuji sportovní vysokou školu Palestra v Praze.

Prozraďte nám svůj fitness příběh. Co Vás poprvé přivedlo do posilovny?

Bude to znít asi neobvykle a pro někoho vtipně, ale do posilovny mě přivedla má lýtka. Mám je více osvalená než většina dívek (často bývala středem pozornosti a někdy i posměchu). Dříve jsem si myslela, že cvičením a hubnutím je shodím, ale bohužel se mi nikdy ani o centimetr nezmenšila, tak jsem se rozhodla upravit zbytek těla. Ale samozřejmě tam byla vidina štíhlosti a dokonalé postavy. Momentálně cvičím už nějakých 7 - 8 let.

Když se ohlédnete zpět na Vaše začátky, kde vidíte největší pokrok, který se Vám podařil?

Asi bych klidně mohla říct, že ve všem. Studuji obor výživové poradenství a sportovní diagnostiku, takže to momentálně jde ruku v ruce. Rozhodně největší pokrok vidím ve znalostech, a to i těch, které se týkají mého vlastního těla a práce s ním. Stejně tak i z fyzického hlediska jako moje kvalitnější svalová hmota a větší síla. Člověk se pořád v tomhle sportu učí a zdokonaluje a zatím mě to baví a zajímá víc a víc.

A v čem máte naopak stále mezery?

Co mě momentálně nejvíce trápí, je svalová tvrdost a hloubka svalů, ale na tu si člověk musí nějakou dobu počkat a někteří z nás i hodně dřít. A druhá největší mezera je regenerace. Mohla bych cvičit pořád, když nejsem vyloženě v dietě, ale musím se naučit regenerovat, je to stejně důležité jako trénink.

Jak se cítíte nyní, několik dní před startem na mistrovství světa? Těšíte se, nebo převládá spíše nervozita?

Nervózní zatím nejsem a doufám, že to ani nepřijde. (smích) Hrozně se na tuhle soutěž těším, je to poslední závod mé podzimní sezóny a já si ho hodlám užít na 100 %, ať už to dopadne jakkoliv. Poprvé se postavím na zahraniční prkna, proto jsou pro mě tyto závody velká výzva.

Popište nám Váš běžný den pár dní před závody. Jak moc se liší od toho mimo závodní přípravu?

V podstatě je dost podobný jiným dnům, pouze mám více tréninků, více kardia, méně jídla a mnohem méně energie. Ráno vstávám cca v 5:00, připravím si snídani, věci do práce a odcházím na ranní kardio. Po kardiu jdu do práce, kde mám momentálně věčně hlad, protože mám bohužel sedavé zaměstnání. Po práci mě čeká trocha odpočinku a většinou na 18. hodinu odcházím na druhý trénink. Po příchodu domů si připravuji jídlo na další den a pak už jen sladký spánek.

Mockrát děkuji za rozhovor, chtěla byste v závěru někomu poděkovat či vzkázat něco našim čtenářům?

Chtěla bych poděkovat všem, co mě podporují a píší krásné zprávy. Určitě největší dík patří mé trenérce, která si mě nově vzala před půl rokem pod křídla a udělala za tu chvíli se mnou velký kus práce, a mojí úžasné rodině.

Zpět na přehled



Líbil se Vám článek?
Sdílejte ho na Facebook. Děkujeme.

Související články:

Diskuse k článku:
Reklama:
Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.

Zobrazit všechny příspěvky







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra