Reklama:

Trénink

Supertréninky ke stimulaci svalového růstu (I.): Dýchací dřepy

Je možné díky pouhé jedné pracovní sérii dřepů v tréninku nabrat za 6 týdnů 13 kg svalové hmoty?

07.10.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

7 největších chyb, kterých se dopouštíte při budování svalů

V září se spousta lidí po létě znovu vrací do posilovny, a tak není od věci zopakovat si některé ze zásad svalového růstu.

30.09.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Legendy kulturistiky a jejich tréninkové programy (XI.) - Franco Columbu

Svou sportovní i životní kariérou ideálně zosobňoval antické ideály kalokagathie, na jejichž základech kulturistika vznikla.

26.09.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Legendy kulturistiky a jejich tréninkové programy (X.) - Mike Mentzer

Jak trénoval propagátor legendárního Heavy Duty, který po porážce Arnoldem Schwarzeneggerem skončil se závoděním?

26.08.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Malá změna, ale velký efekt pro prsní svaly

Bojujete s rozvojem horní části hrudníku? Zkuste trénink, který je založený na různých úhlech zatížení prsních svalů.

12.08.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Spojte trénink zad a bicepsů a dosáhnete lepších výsledků

Které partie je vhodné v děleném tréninku kombinovat a jakých kombinací byste se měli naopak vždy vyvarovat?

29.07.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Roelly Winklaar a jeho trénink paží

Pokud je někdo známý tím, že má jedny z nejobrovitějších paží na světě jako Roelly Winklaar, neuškodí podívat se na to, jak je vybudoval.

15.07.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 1

Zásobník cviků (27.): Triceps - francouzský tlak vsedě

Jak správně cvičit varianty francouzského tlaku vsedě? Poradíme Vám!

12.07.2019, Michal Širůčka | Diskuse: 0

Jay Cutler a jeho trénink prsních svalů

Jay Cutler vážil ještě jako teenager 118 kg a jeho genetický talent pro kulturistiku byl nesporný. Přesto ale bojoval s horším rozvojem hrudníku.

01.07.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Jak na to: Zaostřeno na muscle-up

Chceš umět muscle-up? Patrik Černý, mistr ČR ve street workoutu, poradí, jak na to.

19.06.2019, Lucie Žemberyová | Diskuse: 0

Léto se blíží - je čas na six-pack (II.): Šikmé břišní svaly a transversus

Břicho, to není jenom přímý břišní sval. Jak si efektivně vytvořit six-pack? A vyplatí se trénovat legendární vakuum?

18.06.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Léto se blíží - je čas na six-pack (I.): Přímé břišní svaly

Chcete v létě u bazénu předvést parádní břicho? Ještě není pozdě na něm trochu zapracovat. Na co si při tréninku dávat pozor?

05.06.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

ACTN3 (II.): Vliv genů na sportovní výkon a zdraví

Váš genotyp ovlivňuje fungování svalů, regeneraci i náchylnost ke zraněním. Vyhráli jste právě Vy v genetické loterii?

05.06.2019, Dominik Puda | Diskuse: 0

ACTN3 (I.): Existuje gen vrcholového atleta?

Jaký vliv má naše zděděná genetická výbava na to, jak úspěšní budeme ve sportu? Co potvrdily poslední studie?

29.05.2019, Dominik Puda | Diskuse: 0

Legendy československé kulturistiky a jejich tréninkové programy (II.): Anton Holič

Lýtka 5x týdně, trojsérie a gigantické série? Přečtěte si o tréninku další z legend československé kulturistiky 70. a 80. let.

20.05.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Legendy československé kulturistiky a jejich tréninkové programy (I.): MVDr. Libor Minařík

Nahlédněte s námi do tréninku a soutěžní kariéry jednoho z nejlepších kulturistů naší historie!

08.05.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Série a jejich počet - jeden ze základních parametrů tréninku

Jaké faktory mají vliv na to, kolik sérií jsme v tréninku schopni odjet, a podle čeho jejich ideální počet stanovit?

22.04.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Bench-press - nikdy nekončící téma

Bench-press je jedním z nejoblíbenějších cviků, je ale také cvikem, se kterým jsou spojena častá zranění. Jak se jim vyhnout?

08.04.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Telomery - prodlužujeme si cvičením život?

Proč tělo stárne a jak fungují biologické hodiny, které nám odpočítávají čas? Může mít pohybová aktivita vliv na dlouhověkost?

27.03.2019, Dominik Puda | Diskuse: 0

Pullover - neprávem opomíjený cvik

Mohutnými, klenutými hrudníky se mohla pyšnit celá řada kulturistů zlaté éry. Je náhoda, že pullover byl v té době nedílnou součástí tréninku?

25.03.2019, Jan Smejkal | Diskuse: 0


<< předchozí || 1 | 2 | 3 | 4 | ...  ... | 36 | 37 | 38 || další >>







Jméno: pamatovat
Heslo:
Víte, že...
...poslední objednávka v obchodě
Ronnie.cz byla před 9 sekundami?



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra