Reklama:

Přednožování ve visu

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Trénink

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
Deniel.deny
Vloženo: 12:28:10, 05.07.2004 | profil autora
cus,fakt dobry stranky, jenom jsem asi blbej......kde se muzu podivat na videa? Nejak je nemuze najit:(((

Hodnocení: 0
Sova
Vloženo: 14:17:21, 23.06.2004 | profil autora
že tu neni videozáznam:´-(

Hodnocení: 0
AxelX1
Vloženo: 20:59:05, 22.06.2004 | profil autora
Ronnie vem me :))) :))))))) :-6

Hodnocení: 0
Conan
Vloženo: 23:45:48, 21.06.2004 | profil autora
a kolik za to dostanu? nebo kolik ti budu muset dat :-D

Hodnocení: 0
Martin / Ronnie.cz
Vloženo: 18:24:57, 21.06.2004 | profil autora
Jo tak ty, Conane, se nechtěj potkat se Slavojem :-D A jinak to, že tu tentokrát není Slavoj, je dáno tím, že je moc daleko na udělání nových fotek. Ty, které mám v zásobě (cviky na biceps, triceps, předloktí) určitě ještě použiju, na ostatní partie se mi buď vrátí a nebo budu fotit... co třeba Conana? B-]

Hodnocení: 0
zacatecn1k
Vloženo: 17:59:02, 21.06.2004 | profil autora
jo tak Slavoj ti byl malo, holomku :-! :-D

Hodnocení: 0
Conan
Vloženo: 17:57:30, 21.06.2004 | profil autora
konecne ma Ronnie poradnyho "modela" :-9

Hodnocení: 0
Jurass
Vloženo: 17:03:45, 21.06.2004 | profil autora
Co to je za nesmysl?Jaký ničení zad? Ani "sbalování" ti moc nepomůže, protože to je pořád stejnej pohyb....

Hodnocení: 0
Pat
Vloženo: 15:15:14, 21.06.2004 | profil autora
Souhlas - s tím , že tento cvik musí začínat důsledným podsazením pánve(oddálení od podložky)+ následné sbalení. Tzn. že se nehodí pro začátečníky, protože ti většinou místo břišních svalů aktivují flexory kyčelní a dochází tak k ničení spodku zad v důsledku vysazování pánve vzad

Hodnocení: 0
JIM
Vloženo: 12:30:15, 21.06.2004 | profil autora
takovyhle bricho urcite nema z Přednožování ve visu

Hodnocení: 0
Jurass
Vloženo: 12:30:03, 21.06.2004 | profil autora
Musím ti dát plně za pravdu. tento cvik necvičím a když(výjměčně), tak s pokrčenýma nohama a především kolena na hrudníku podržím 2s.-tím přenesu zátěž(i když satickou) o něco více na rectus abd. ze svalů femuru

Hodnocení: 0
BigOne
Vloženo: 12:18:55, 21.06.2004 | profil autora
budu si stat za tim ze takhle provedenej cvik je spis na m. psoas, m iliopsoas. proc? brisni svaly "zkracujou" vzdalenost hrudni kos - stydka spona - takze v tomhle provedeni se jedna pouze o izometrickou kontrakci a plni fci pouze stabilizacni a nohy zveda vyse zmineny sval. podle me se na bricho lepe zameris kdyz budes pokrceny nohy "sbalovat" k hrudniku a bedra se odlepi o podlozky

Hodnocení: 0
dula1
Vloženo: 09:21:47, 21.06.2004 | profil autora
:-9







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra