Reklama:
Jen na pár dní: Agrezz 1+1!
Stimulace, napumpování, maximální výkony. Nejprodávanější anabolizér v extrémní akci! Více zde.

Plyometrický trénink

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Trénink

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
Jordy
Vloženo: 19:08:03, 21.06.2014 | profil autora
Chcel by som sa spytat ako basketbalista, mozem mat klasicky treningovy split v posilovni na naberanie hmoty a ku tomu pridat len 2x lower body a 2x upper body plyometricke cvicenie ? Samozrejme najskor plyometriu a potom normalne. Potrebujem to hlavne kvoli vyskoku, je to super vec :) A este jedna otazka, vraj sa da pre basketbalistov pomocou plyometrie zlepsit vyskok aj strelba, neviete nahodou ako na tu strelbu cez plyometriu ? .... Dakujem za odpoved :)

Hodnocení: 0
DOMINO753
Vloženo: 20:13:34, 13.07.2012 | profil autora
Můžu dát na dolní část těla plyometrii a na horní crossfit?

Hodnocení: 0
MBorovsky
Vloženo: 11:50:20, 30.11.2011 | profil autora
Určitě ano, teorie je ale teorie a ne vždy se dá všechno v praxi 100 procentně použít. Odraz a dopad má jít na špičky, když se dělaj klasické dřepy tak se hodně tlačí do paty, aby se zachoval pravý úhel v kolenou. U dynamického výskoku a dopadu ze a na špičky tohle dodržet není až tak jednoduché Jinak ale máte pravdu .

Hodnocení: 0
Merrao
Vloženo: 11:18:46, 30.11.2011 | profil autora
Chtěla jsem se jen zeptat, na tom fotu `dřepy s výskokem`...

Neměly by být nohy v pravém úhlu, stejně jako u normálních dřepů?

Tedy `nervat` koleno dopředu?

Hodnocení: 0
MBorovsky
Vloženo: 22:49:24, 16.12.2010 | profil autora
Pauzy by mali byt tak dlhe, aby si zregeneroval a mohol ist dalsie kolo naplno, teoreticky 3-5 minut. V praxi to vsak mozne nie je, preto praktizujem pauzy kratsie, okolo 1 minuty a okrem vybusnosti sa snazim zameriat aj na vytrvalost. Pocet serii sa pohybuje klasicky okolo 3-5.

Hodnocení: 0
h2144
Vloženo: 10:44:16, 12.12.2010 | profil autora
diky za vyborny clanek, ne vsichni jsme tu kulturisti;-)

nevim jestli jsem to neprehlidl v clanku, ale jak dlouhe pazuy by mely byt mezi seriemi? a kolik serii jednoho cviku delat?

diky za info

P.

Hodnocení: +1
Frozz.
Vloženo: 15:57:13, 04.08.2010 | profil autora
KONEČNĚ super článek přesně na míru!!! Děkuju aspoň zase svůj plyo trening o něco vylepším a dozvím se něco nového!

. . .

Hodnocení: 0
Marios
Vloženo: 15:10:15, 04.08.2010 | profil autora
No ja boxoval ligu 3 roky a covece sem tam i takovej cvik se nasel .. a video urcite bude ... mozna i s Bobem Sappem jak skace

Hodnocení: -2
sefo
Vloženo: 14:42:46, 04.08.2010 | profil autora
Jo seskok z lavičky a následný výskok je skutečně cvik hoden hlubšího zamyšlení a detailního popsání, nemáte video? Abych to nedělal špatně

Hodnocení: 0
Marios
Vloženo: 12:40:36, 04.08.2010 | profil autora
Perfektni ...







Jméno: pamatovat
Heslo:



Supertelo.cz, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 03222543 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2022 Supertelo.cz, s. r. o. • Copyright © 2001-2022 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie