Reklama:

Trénink hrudníku

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Trénink

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
QUINCY
Vloženo: 14:44:22, 15.07.2007 | profil autora
Nevim, nekdo taky rika ze pullover hrudnik vubec neroztahuje, ze je to fake. Kazdopadne ja ybch ho taky chtel cvicit, ale nejak mi ten cvik nesedi ..

Hodnocení: 0
Besaresa
Vloženo: 23:54:03, 29.05.2007 | profil autora
Ahoj Chtěl bych se zeptat zda-li má smysl abych cvičil pullover, když je mi již 24 let, mohu v tomto věku ještě výrázně roztáhnout hrudní koš? Docela bych to potřeboval. Díky za odpověď

Hodnocení: 0
Nasto
Vloženo: 08:55:49, 11.03.2007 | profil autora
a

Hodnocení: 0
Koeklai
Vloženo: 15:12:09, 20.01.2006 | profil autora
cuvajte manici...nedavno som skusil taky system serii na bench: 1.rozcvicka... 2. 10x 85kg 3.6x 100 kg(uz v piatom kapanek kamos pomohol) 4. 7x 95kg a nakonec taky lajtiik 5. 9x 80 kg .... celkom sa mi to pozdavalo no kedze som len lajk nevim jaky je na to 'odborny' nazor... tak jako?? :-)

Hodnocení: 0
Pablito
Vloženo: 16:21:44, 18.01.2006 | profil autora
ale ja radsej dam v serii po10 opakovani a napumpovanie brutalne a sparing moze tiez dopomoct a je to este lepsie:-9

Hodnocení: 0
Arnie(CZ)
Vloženo: 00:25:09, 15.01.2006 | profil autora
heh ,to máš uplně jedno . Jak s hlavou nahoru tak s hlavou dolu ,podle toho jakou část prsou chceš cvičit - jestli spíš vršky nebo spíš spodky

Hodnocení: 0
maara
Vloženo: 21:23:44, 14.01.2006 | profil autora
mam dotaz - tlaky na sikme lavici se provadi s jednoruckami hlavou dolu nebo nahoru ??? diky za odpoved

Hodnocení: 0
dalat
Vloženo: 15:52:54, 09.12.2003
Ahoj, mohol by si mi prosim Ta poradit, ako sa zbavit tejto stagnacie? Cvicim asi 14 mesiacov a moje maximum (uz asi 5 mesiacov) je 85kg na 8 opakovani. Vo vsetkych ostatnych cvikoch sa relativne zlepsujem, akurat ten bench. Okrem toho cvicim na prsia este tri cviky a v nich tiez vidim urcite postupy. Mam 25 rokov, vyska 177, vaha 78kg. Za kazdu radu dakujem. david

Hodnocení: 0
ivan
Vloženo: 11:31:27, 26.08.2003 | profil autora
Jsem začátečník a prosím o radu jak správně cvičit pulover.., děkuji

Hodnocení: 0
Jirka
Vloženo: 16:21:21, 10.07.2003 | profil autora
Zda se mi ze 4 opakovani je docela malo.Na bench pressu davam 10-13 opakovani,na vrsky tak 6 a naposled pullover 5x...Nyni vazim 77,5kg,nedavno se mi povedla maximka 115kg na benchy...Myslim ze je to kvuli vice opakovani nez uvadis.Se svoji vahou(80kg)jezdim,aniz bych to tak celkem citil,ten nejlepsi pocit v napnutych prsech mam az tehdy,kdyz si zvednu maximum a jedu dolu...to je teprve spravne napumpovani.Boli to jako cert,ale preci o to jde.







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra