Reklama:

The Anti-Bodybuilding Hypertrophy Program

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Trénink

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
HANKY33
Vloženo: 14:14:48, 11.10.2009 | profil autora
je to hrozny trening, u mna zatial najhorsi co som cvicil, je to kratke a neefektivne, zabity cas, je to moj nazor na vec,mozno niekomu staci 5serii na hrazde a bradlach ktore odcvici za 15minut a ide domov

Hodnocení: 0
pekoky
Vloženo: 14:51:33, 09.05.2009 | profil autora
kde najdme pokracovanie k tomuto treningu?

Hodnocení: 0
patres161
Vloženo: 13:03:12, 07.08.2008 | profil autora
Fakt good clanek..aj bych to skusil ale mam strach co s bicepsem a tricepsem.....mate nekdo skusenosti s timhle programem?

Hodnocení: 0
Ivan Slavík
Vloženo: 21:22:31, 22.07.2008 | profil autora
Dobrý článek .

Hodnocení: -2
torturer
Vloženo: 00:25:43, 21.07.2008 | profil autora
Myslim si ze filozofie je dobra. Jsem zastáncem old school metod kdy kulturisti jeste tvrde makali a meli silu ( ne jako dnesni nafukovacky). Tim dnesni bodybuildery nechci schazovat, jsou to borci a me by znicili kdyby na me jen foukli ale stejne. Driv byly daleko vetsi chlapi se mi zda

Hodnocení: 0
Sokar11
Vloženo: 20:17:54, 10.11.2007 | profil autora
O dva a pol roka neskor je toto este stale moj naoblubenejsi trening :) Len ho priblizne v dvoj-mesacnych intervaloch treba striedat s niecim co zahrna viac opakovani.

Hodnocení: 0
petosan
Vloženo: 08:38:59, 25.10.2007 | profil autora
Kde se da ten rozpis najit? Diky

Hodnocení: 0
ruhl
Vloženo: 07:20:36, 17.09.2007 | profil autora
Tak já od října začínám ještě poznámka:chybí vám tam druhá část(cyklus na 47dní)

Hodnocení: 0
mysaci
Vloženo: 14:49:09, 07.05.2007 | profil autora
ahoj, ma nekdo tento trenink vyzkouseny? ted jsem ho zacal a rad bych zjistil, co muzu cekat :)

Hodnocení: 0
Sokar11
Vloženo: 20:18:35, 27.03.2006 | profil autora
Cvicim teprve 9 mesiacov. Na zaciatku som bol skutocny weakling, 68 KG telesna vaha (max benchpress 60 KG). Vlastnym tvrdym treningom som sa dopracoval na 74 KG telesnej vahy (90 benchpress). Trvalo to tak 7 mesiacov. Za dva mesiace tohoto hypertrofy programu som nabral na 81 KG telesnej vahy (Bench 100 KG).







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra