Reklama:

Trénink

K efektivnímu procvičení stehen a lýtek Vám stačí pouze jednoručky

Musí ten, kdo chce svoje kvadricepsy maximálně rozvinout, zařazovat těžké dřepy a používat nízké počty opakování?

11.09.2017, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Jak správně jistit Vašeho sparinga u základních cviků

Mark Bell Vám poradí, jak na správné jištění při dřepu, bench-pressu i mrtvém tahu.

01.09.2017 (bleskovka), Michal Košťál | Diskuse: 0

Procvičujte předloktí - vyplatí se to!

Slabé předloktí škodí estetickému dojmu z Vaší postavy, ale negativně se podepisuje také na Vašem výkonu.

28.08.2017, Jan Smejkal | Diskuse: 1

Zkombinujte princip supersérií s lehko-těžkým tréninkem

Supersérie jsou v poslední době opomíjené, přitom efektivně zvýší intenzitu tréninku, energetický výdej a ještě Vám ušetří čas!

18.08.2017, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Trénink shybů - vše, co potřebujete vědět

Po klicích a mrtvých tazích se podíváme na to, jak by měl vypadat správný shyb, který Vám přinese sílu, svaly i správné držení těla.

08.08.2017, Pavel Křivan | Diskuse: 0

Vybudujte si široká, pěkně tvarovaná záda jen s pomocí jednoruček

Vyzkoušejte minimalistický, avšak efektivní trénink zad, který Vám doporučuje Steve Holman!

31.07.2017, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Radí Charles Poliquin (II.): Typy svalových vláken a počty opakování

Jaký má Charles Poliquin názor na počty opakování v sérii, obměňování tréninku a frekvenci procvičování jednotlivých partií?

17.07.2017, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Překážkové závody: Tipy pro trénink běhu, stisku a síly

Když začnete přemýšlet o testování fyzické kondice, je potřeba tomu přizpůsobit přípravu. Komplexní test vyžaduje komplexní přípravu.

12.07.2017, Martin Mísař | Diskuse: 0

Je mrtvý tah bezpečný?

Mrtvý tah je skutečným ukazatelem síly. Jedná se však o dvousečnou zbraň, která Vám může velmi nepříjemně ublížit, pokud ji špatně používáte.

12.07.2017, Pavel Křivan | Diskuse: 0

Překážkové závody: Tipy pro trénink pěti základních cviků

Kterých pět cviků byste měli zařadit do svého tréninku, pokud chcete úspěšně absolvovat některý z překážkových závodů?

03.07.2017, Martin Mísař | Diskuse: 0

Radí Charles Poliquin (I.): Poliquinovy principy

Co si myslí Charles Poliquin, jedna z největších ikon silového a fitness tréninku, o dřepech, shybech a strečinku?

03.07.2017, Jan Smejkal | Diskuse: 0

Michal Bohumel radí: Periodizace tréninku pro CrossFit

Atlet, který má konkrétní cíle, musí mít také konkrétní plán, jak jich dosáhnout.

21.06.2017, Lucie Žemberyová | Diskuse: 0

Opakování - základní parametr kulturistického tréninku

Jak Vám může práce s počty a různými druhy opakování pomoci zabránit stagnaci ve Vašem pokroku?

19.06.2017, Jan Smejkal | Diskuse: 7

Tréninková poradna: Částečný rozsah pohybu

Jak efektivně využít v tréninku cviky provedené v částečném rozsahu pohybu?

13.06.2017, Michal Širůčka | Diskuse: 0

K vynikajícím deltovým svalům Vám postačí pouze jednoručky!

Nevíte si rady s tréninkem ramen? Vyzkoušejte trénink čistě s jednoručními činkami!

06.06.2017, Jan Smejkal | Diskuse: 1

Trénink kliků (III.): Plnohodnotné cvičení

Jak se postupně zlepšovat a jaký klikovací trénink zvolit v závislosti na našich cílech?

29.05.2017, Pavel Křivan | Diskuse: 0

Trénink kliků (II.): Naučte se klikovat

Pokud zatím nezvládnete správně technicky klikovat, tento článek Vás k bezvadnému kliku dovede krok po kroku.

15.05.2017, Pavel Křivan | Diskuse: 2

Střípky ze světa... výživy: Metoda, jak shodit tuk a přitom se nezapotit

Pokud se Vám nedaří zhubnout, možná byste měli trochu stáhnout topení.

09.05.2017, Miloslav Šindelář | Diskuse: 9

Hýždě a břicho - nejvyšší čas se zaměřit na tyto partie!

Pokud tyto partie nepatří před blížícím se létem mezi Vaše výstavní, pořád ještě máte čas na nich zapracovat!

08.05.2017, Jan Smejkal | Diskuse: 1

Jak se připravit na Army Run?

Víte, jak se ideálně připravit na takový závod, jako je Army Run?

01.05.2017, Redakce Ronnie.cz | Diskuse: 0


<< předchozí || 1 | 2 | 3 | ...  ... | 30 | 31 | 32 || další >>







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2017 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2017 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV NOVÉ  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra