Reklama:

Začínám cvičit (IV.)
- nácvik základních cviků

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Začátečníci

Uživatelské jméno:
Heslo:
Nadpis:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
Názory, které čtenáři považují za kvalitní:
+2 hlasy RavenStalker - Přijde mi že klik o nějaké zábradlí nebo dřep s přidržením..
+2 hlasy eSko - Tím příkladem s předkopáváním ve spojení s menší náročnost..

Hodnocení: +2
eSko: david.senkyrik
Vloženo: 22:55:05, 04.11.2013 | profil autora
Tím příkladem s předkopáváním ve spojení s menší náročností na klouby jsi krásně ukázal, že Tvé teorie jsou opravdu jen nějaké teorie, které jsou navíc špatné. Bylo by moudré otevřít knihu, případně studie zabývající se biomechanikou pohybu, hlavně těch přirozených (dřep, klik, shyb...) a pak to porovnat s biomechanikou cviků jako je např. zmíněné předkopávání (porovnej hlavně velikost působících sil).

Hodnocení: 0
Mr.IuS: RavenStalker
Vloženo: 20:24:35, 04.11.2013 | profil autora
ano je to čtyřka, opravím;) díky

Hodnocení: 0
Mr.IuS: Poman
Vloženo: 20:23:39, 04.11.2013 | profil autora
v tom naprosto souhlasím... V ideálním případě by měl cvičit člověk naboso i cokoliv nebalančního, ale často to nelze z důvodů hygieny či bezpečnosti. Ale cvičení na boso na bosu je rozhodně jiné a mnohem efektivnější;)

Hodnocení: +1
Mr.IuS: David.senkyrik
Vloženo: 20:21:34, 04.11.2013 | profil autora
Zajímavé, odkud čerpáte? Váš názor je zcela jistě velice progresivní, protože se úplně liší od veškerých odborníků v oboru:)

Hodnocení: +2
RavenStalker: David.senkyrik
Vloženo: 19:36:23, 04.11.2013 | profil autora
Přijde mi že klik o nějaké zábradlí nebo dřep s přidržením je dost začátečnické. Samozřejmě je to určené pro normální lidi a ne pro vozíčkáře...

Hodnocení: 0
RavenStalker: Nemá tam být IV ?
Vloženo: 19:34:40, 04.11.2013 | profil autora
Jako 4. článek? Místo šestého? Nenašel jsem tudíž nikde pátý...

Hodnocení: -3
david.senkyrik: Je to trošku jinak
Vloženo: 17:58:40, 04.11.2013 | profil autora
Toto je cvičení pro pokročilé ne pro začátečníky. Začátečník, aby mohl dělat kliky, tak musí nejprve zpevnit tělo tlaky s činkami. Samozřejmě lehké váhy třeba do 5kg nebo bench press s tyčí. Většina začátečníků kliky neumí a jsou pro ně příliš náročné. Ta ÚPLNĚ NEJVĚTŠÍ blbost, kterou jsem kdy slyšel a přesto jí dost lidí věří je následující. Cvičení s vlastní váhou je prý pro klouby menší námaha než cvičení s činkami. To je NAPROSTÝ nesmysl, který je proti logice. Co je pro začátečníka vhodnější a hlavně bezpečnější a i zábavnější?? Když si dá 3x10 kliků a řekněme 3x20 dřepů nebo když pojede tlaky na hrudník řekněmě s tříkilovými činkami, biceps s dvoukilovými a na nohy si dá sérii předkopávání se dvouma `cihličkama`. Druhá verze je samozřejmě jednodušší a pro klouby méně zatěžující než cvičení s vlastní váhou. Cvičení s vlastní váhou je dobré pro pokročilé. Pro začátečníky jsou nejlepší lehké činky a stroje s minimální zátěží. To je k tělu bezpečnější a šetrnější, ikdyž se stále najdou lidi, kteří věří té blbosti napsané v tomto článku.

Hodnocení: 0
cored: dřep
Vloženo: 15:43:38, 04.11.2013 | profil autora
Chtěl jsem se zeptat, čím to muže být, že mě třeba při obyčejném dřepu BW bolí záda a kolena a jakmile dělám normální zadní dřep bolest zad i kolen ustoupí a cítím jen svaly.Děkuji všem

Hodnocení: +1
Poman: hezký článek...
Vloženo: 14:37:44, 04.11.2013 | profil autora
Jen jedna maličkost-na bosu,resp.na jakýkoliv nestabilní pomůcce určitě cvičit bez bot.







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2017 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2017 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV NOVÉ  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra