Reklama:

Zimní čas a jak ho nejlépe využít

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Trénink

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
Neoslav
Vloženo: 18:07:11, 15.07.2012 | profil autora
otázka byla na ten tří denní trénink

Hodnocení: 0
Neoslav
Vloženo: 17:45:54, 15.07.2012 | profil autora
na břicho jenom tři série za týden? je toto opravdu na nabírání objemu? co sem se takhle bavil v posilce z chlapama tak víc jak deset opakování už je spíš na rýsování, je to pravda? to samozřejmě nemyslím teď na břicho, Dík za radu ;)

Hodnocení: 0
dunnoWayne
Vloženo: 09:19:17, 25.01.2011 | profil autora
No ono je to pěkný čísličkování ale jestli to muže něco znamenat? Dvě série 13-15 + jedna série 16-20? Když si dám série +- 15-17 tak se vlezu do rozpisu a mám klid než si pamatovat jednu speciálně vypsanou sérii.

Hodnocení: 0
Rock3r
Vloženo: 08:43:26, 25.01.2011 | profil autora
Nemusis ze me delat debila...:D toho jsem si vismnul, ale ze to je dvakrat, tak se ptam jestli to nahodou neni chyba a jak to mam chapat.

Hodnocení: 0
Rathy
Vloženo: 18:40:10, 24.01.2011 | profil autora
jukni na počty opakování

Hodnocení: 0
Rock3r
Vloženo: 11:30:43, 24.01.2011 | profil autora
V tridennim POF treninku jsou napsany dvakrat předkopávání na přístroji a výpony ve stoji. To je schvalne nebo chyba?







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra