Reklama:

Trénink a manipulace
s hormonálním systémem (II.)

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Trénink

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
Názory, které čtenáři považují za kvalitní:
+5 hlasů chainy - Je dost vtipne cist tyto clanky cele, kde i autor sam spol..
+3 hlasy Tomt3 - No s tím protahováním to je trošku složitější, důležité je..
+2 hlasy Mablung - Na každém portálu si člověk vybírá své oblíbené autory, ji..

Hodnocení: 0
Randlik
Vloženo: 10:37:04, 23.11.2011 | profil autora
jako četl jsem tu nějaké komentáře, ale nemyslel jsem si, že by to mělo být tak špatný.

Hodnocení: +1
guruhonza
Vloženo: 10:32:48, 23.11.2011 | profil autora
Randliku, Smejkalovi články ignoruj

Hodnocení: 0
Randlik
Vloženo: 09:45:20, 23.11.2011 | profil autora
vůbec mi neni jasné, jaké dny mám co cvičit. Autor by mohl aspoň napsal v jaký den co cvičit, takhle je to hrozně moc obecný. Doufám že odpověd bude co nejříve, chci to na sobě zkusit

Hodnocení: +2
Mablung
Vloženo: 14:49:23, 11.01.2011 | profil autora
Na každém portálu si člověk vybírá své oblíbené autory, jiné začne vynechávat. Já už pana Smajkala docela i vynechávám ...

Hodnocení: +1
popshoit
Vloženo: 00:45:13, 11.01.2011 | profil autora
Autorovo pojetí problematiky je trošku paranoidní. Měl by vysvětlit i to co má cvičenec dělat celý den, jestli se má vést autem nebo jít pěšky a podobně..Aby mu to neovlivnilo příliš hormonální hladiny.

Hodnocení: +3
Tomt3
Vloženo: 21:57:24, 10.01.2011 | profil autora
No s tím protahováním to je trošku složitější, důležité je se protahovat po pár rozcvičovacích sériích a špatní je protahovat se hned bez prokrvení, ale souhlasím s tím, že tyhle články jsou trošku směšné

Hodnocení: +5
chainy
Vloženo: 21:12:10, 10.01.2011 | profil autora
Je dost vtipne cist tyto clanky cele, kde i autor sam spoleha na to, ze nikdo nikdy zadne clanky necte az dokonce, podobne jako on sam. Takze pred mesicem se vesele pise o tom, jak strasne skodi strecing (protahovani, pro afektovane neznalky je opravdu strecing a protahovani totez, jako pohyblive schody a eskalator, i kdyz vam treba cizi slovo muze v dusledku vasi hormonalni nerovnovahy znit vic vrusujici, ale ani to na jeho vyznamu nic nemeni), ze podle udajne vedecke studie se sval chova jako (jak bylo doslova uvedeno)`jakasi guma`, ktera se roztazenim poskodi natolik ze ma pak tendenci ke smrstovani a atrofii, nikoli k rustu. A o mesic pozdeji se doporucuje na totez: `Mezi sériemi se protahujte, protahujte a zase protahujte` Gratuluji k vasemu doktoratu pane autore! Na ktere univerzite jste toto testoval na ekvivalentim vzorku (dostacujicich byva 1200) osob?

Hodnocení: -1
Emtik
Vloženo: 19:37:27, 10.01.2011 | profil autora
zajimavy...







Jméno: pamatovat
Heslo:
Víte, že...
...poslední objednávka v obchodě
Ronnie.cz byla před 58 sekundami?



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra