Reklama:
Protein Extrifit v akci 2270 g + 1000 g ZDARMA
Zásoby doplněny, akce pokračuje! Protein s postupným uvolňováním v exkluzivní akci! Více zde.

Profily závodníků před
Mistrovstvím světa žen
a fitness mužů 2010 (III.)

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Osobnosti

V prvním článku této série jsme Vám představili Luboše Koumala a Veroniku Šmardovou, ve druhé části jste si mohli prohlédnout aktuální formy Petry Urbánkové a Františka Bartoše. Dnes se s Vámi o své pocity z přípravy na Mistrovství světa žen a fitness mužů 2010 podělí Zdena Gottvaldová a Renata Ticháčková. Celá výprava dnes odlétá na místo klání, držme jim palce.

Zdena Gottvaldová

S přípravou na MS jsem začala vážně (tzn. pravidelný trénink 3 - 4x týdně a k tomu dodržení stravovacího režimu bez čokoládek, které miluji) na přelomu června a července. Moje váha se zastavila na 67 kg. S dietou jsem začala dříve než loni - začátkem srpna. V současné době vážím kolem 59 kg. Na to, že jsem si vzala jen týden volno v práci, jsem dietu zvládla v pohodě (pracuji jako osobní trenérka v Big One Fitness v Brně a také ve Vyškově) a cítím, že forma je lepší než v minulém roce. Letošní MS v Mexiku má svá specifika, se kterými se musíme my závodníci vyrovnat: náročná cesta před závody, velký časový posun a aklimatizace. Uvidíme, jak se s tím popereme! Letos jsem věnovala více pozornosti regeneraci a moje tělo reagovalo na intenzivnější tréninky opravdu skvěle. V tréninku jsem důkladněji pracovala na ramenou a zádech. Moje výšková kategorie do 168 cm je většinou silně obsazená, obvykle v ní startuje okolo 30 závodnic. Nejlíp jsem se umístila v roce 2008 ve Španělsku na 4. místě, tak snad to letos nebude opět "brambora". Nejedu tam s žádnými ambicemi, i když by mě hezký výsledek samozřejmě potěšil. Jedu si zazávodit a hlavně ukázat všem, že tento sport je ideální pro každého, kdo ho má rád, kdo chce dobře vypadat a udržovat se v kondici. Držte nám všem palce.
Zdena Gottvaldová


Forma Zdeny Gottvaldové 2 týdny před MS


Renata Ticháčková

Jak probíhala příprava na MS? Jak dlouhá byla dieta, jak vypadaly tréninky?

Má příprava pozvolna začínala od června. Postupně jsem přidávala na intenzitě i počtu tréninků v týdnu. Měsíc od měsíce byly tréninky častější a intenzivnější, až jsem se dostala na každodenní dvoufázové tréninky - s aerobní zátěží 2 až 3 hodiny denně podle aktuální váhy a formy. Tréninky jsem se snažila zanechat tvrdé a s těžkými váhami, jen se zkracovaly přestávky, čímž se zvyšovala intenzita. Kardio se zvyšovalo z cca 30 minut denně na téměř 2 hodiny každý den.

Máš nějaké slabiny a rezervy, na které jsi se v přípravě zaměřila?

Celý rok jsem pracovala na šířce zad a svalstvu na nohou a lýtkách. Potřebuji širší V-tvar a hlavně "osvalit" nohy - ze všech stran a úhlů. :-)

Můžeš zmínit nějakou zajímavost z přípravy, ať už se to týká tréninku, výživy nebo regenerace?

Zajímavost? Co může být zajímavé na několikahodinových trénincích každý den a přísné dietě ve formě sacharidových vln? Upřímně přiznávám, že žádné zajímavé návody na to, jak rychle zhubnout nebo jak rychle přibrat svalovou hmotu, opravdu nemám. Vše je o těžké dřině, disciplíně, odhodlání a o vůli to všechno dotáhnout do konce. Ať už bude výsledek jakýkoliv, důležité je vědět, že jsem v přípravě udělala úplně vše, co bylo v mých silách, a postavit se na pódium s hlavou hrdě vztyčenou.

Vše se vždy rozhodne až na pódiu, ale přesto, jaké máš ambice nebo s jakým umístěním bys byla spokojená?

Ambice samozřejmě mám. Nebudu lhát, abych vykládala, že je mi úplně jedno, jak to dopadne, že jedu do Mexika na výlet. Na to to byla moc veliká dřina. Minulý rok v Itálii jsem bohužel neprošla ani eliminací, takže mým obrovským přáním je dostat se do semifinále (do patnáctky) a bojovat o co nejlepší umístění. A pak děj se vůle Boží :-)


Poslední závodnicí, kterou Vám dnes, byť jen prostřednictvím několika fotografií, představíme, je Jana Stöckelová. Fotograf Jaroslav Trnka její formu zachytil dva týdny před MS.

Forma Jany Stöckelové 2 týdny před MS



Líbil se Vám článek?
Sdílejte ho na Facebook. Děkujeme.

Související články:

Diskuse k článku:
Reklama:
Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.

Zobrazit všechny příspěvky







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra