Reklama:

Tréninková poradna (06/2010)

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Trénink

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
CIZOPASNIK
Vloženo: 15:22:02, 15.02.2010 | profil autora
Je to vse v planu. Mrzi me ze to bohuzel nevyslo hned od prvnich dilu poradny, ale videa rozhodne casem budou!

Hodnocení: -2
sefo
Vloženo: 15:14:23, 15.02.2010 | profil autora
Radši to s tou hloubkou dřepu nepřehánějte, nechci odrazovat, každý jak chce. Ale já si naposledy při snaze dělat vážně hluboké dřepy udělal něco s kolenem a už 14 dní dřepovat nemůžu, což mě celkem vadí. Tak aby jste nedopadli stejně...

Hodnocení: +1
smallram
Vloženo: 13:54:37, 14.02.2010 | profil autora
Ahoj, díky, článek je v pohodě. Cizo, chodí sem řada lidí poprvé a hledají rady, a i jiní, kteří v tomhle případě, dřepy často necvičí. Nešlo by natočit pár ilustračních záběrů u vás v posilovně, kde třeba ten začátek pohybu zpomalíte a možná celý průběh dřepu? Máte super kameru, střihače Ciza, s poznámkami a šipkami by to dalo mín práce než odpovídat každému zvlášt na otázky... Ten komentář ber prosím obecně, jako návrh pro další poradny. Sice to není totéž, ale video pomůže v rychlé orientaci, co cvičí špatně těm, co dobrého trenéra teprve hledají. M.

Hodnocení: 0
Sir Lukas ze Strmilova
Vloženo: 11:33:49, 13.02.2010 | profil autora
Mám stejný dotaz (a zřejmě i problém) jako Big Muscle. Nedokážu udělat řádný dřep bez nadzvednutí pat. Nepoužívám vysoké váhy kvůli plastice LCA před půl rokem, takže se zatím dokážu bezpečně přesunout na podložky pod paty (kotouče), ale časem se snad zlepším a pak už se mi nechce popocházet s činkou na ramenou a štelovat se na ty kotouče.

Hodnocení: 0
Big Muscle
Vloženo: 00:00:52, 13.02.2010 | profil autora
Mě by docela zajímalo, který (zřejmě zkrácený) svaly můžou za nemožnost udělat hluboký dřep bez toho aniž bych odlepil paty od podložky a šel jenom na špičky. Popř. jakými cvikym, strečinkem se to dá vylepšit. Podložky pod paty tomu pomůžou, ale to beru jenom jako dočasný řešení.

Hodnocení: 0
I.N.G.
Vloženo: 16:12:36, 12.02.2010 | profil autora
OK. Ovšem v tom článku to tak jasné není. Hned za sebou uvádíš zlepšení svalového rozvoje prsou a pak zlepšení výkonu ve shybech, to mě asi kapku zmátlo.

Hodnocení: 0
CIZOPASNIK
Vloženo: 15:49:01, 12.02.2010 | profil autora
Tohle neni trenink o rustu, ale o vykonu, psal jsem to jasne :) `vykon ve shybech`, pripadne `vykon v benchpressu`. O rustu svalu nebyla v souvislosti s timhle treninkem vubec rec. A ano, je to trenink na kratkou dobu, 2-4 tydny.

Hodnocení: 0
I.N.G.
Vloženo: 15:40:01, 12.02.2010 | profil autora
A na jak dlouho dobu bys ten killer trenál doporučil? Podle mě musí tak po 2 týdnech dojít přetrénování dané partie, pokud ne dříve? Chápu, že jde o to, šokovat svaly a donutit je k růstu, ale 5x týdně 2x denně, to mi přijde dost extrém.

Hodnocení: 0
Lunreal
Vloženo: 15:33:51, 12.02.2010 | profil autora
Ad benchkiller - na me teda urcite nefungoval ;) zlepseni tak o kilo nebo dve..

Hodnocení: 0
CIZOPASNIK
Vloženo: 15:26:33, 12.02.2010 | profil autora
Par lidem jsem to doporucil a nestezovali si. Hlavne pro lidi co udelaj treba jen 2-3 shyby to bude fungovat neskutecne. Na stejnym principu funguje treba program bench-killer, kde se bencuje 5x tydne a taky ho tu par lidi jelo a fungoval.

Hodnocení: 0
I.N.G.
Vloženo: 15:20:58, 12.02.2010 | profil autora
A pro mě bys Cizo odpověď neměl?

Hodnocení: 0
dunnoWayne
Vloženo: 14:22:37, 12.02.2010 | profil autora
..asi zustanu jen u toho cvičení,mějte se tu hezky.

Hodnocení: 0
CIZOPASNIK
Vloženo: 14:06:23, 12.02.2010 | profil autora
Urcita kultura projevu je dulezita k tomu, aby clovek vubec mel chut cist a vnimat obsah, to snad neni nic nepochopitelneho. O tom, ze kazdy si musi najit vlastni optimalni techniku pak samozrejme nepochybuju, to je jasne.

Hodnocení: 0
dunnoWayne
Vloženo: 14:03:51, 12.02.2010 | profil autora
.ouha,tak to jo.Tak to sem netušil že na téhle stránce je duležitý psát opatrně a s někým asi jen komunikovat smajlíkama at se mu to dobře čte podstata článku je tím pádem v h..... Byl bych radši kdyby mi třeba někdo napsal že semnou absolutně nesouhlasí,to se pak jinak a líp vyměnují nazory.Takže díky.

Hodnocení: 0
CIZOPASNIK
Vloženo: 13:42:32, 12.02.2010 | profil autora
Myslim ze Mysh narazel hlavne na pouziti velkych pismen a prilis velkeho mnozstvi interpunkcnich znamenek. Osobne take nejsem prilis velkym priznivcem takoveho psaneho projevu :)

Hodnocení: 0
dunnoWayne
Vloženo: 13:32:10, 12.02.2010 | profil autora
..něco konkrétního si tam neměl?Nevím jak to mám chápat..vyjádřil jsem se akorát-NEJEN K TOMU CLANKU-Kdo si co dál myslí je přece diskuze,takže to beru že si se nezzučastnil,asi si šel právě cvičit :-)

Hodnocení: 0
mysH
Vloženo: 12:19:33, 12.02.2010 | profil autora
k tomu uz jen zbyva rict AMEN!!!!!!!! PS: malem jsem zapomnel na !!!!!!!!!!!!!!!!!

Hodnocení: 0
dunnoWayne
Vloženo: 10:41:00, 12.02.2010 | profil autora
Myslím že spousta autoru článku a ještě víc čtenářu si neuvědomuje co je do nekonečna potřeba zmínit..Každej člověk je JINEJ a draha pohybu v tomto případě /dřepu/ je stejně tak rozdílná!!!2 borci kteří stejně váží i měří budou mít jinou techniku dřepu už jen při detailu že jeden z nich má o 2 čísla menší boty!!!...muj dřívější sparing byl uplně jiné postavy jako já,celoživotní sportovec a přesto nedokázal ani přibližně cvičit PRITAHY VELKE CINKY V PREDKLONU!!!!!...takže takhle se na to dívám já.DUNNOWAYNE

Hodnocení: 0
marte
Vloženo: 08:22:29, 12.02.2010 | profil autora
ve všech článcích o dřepech se neustále zmiňuje možné poškození kolen a to, jak se tomu správnou technikou vyhnout. Co kyčle? jsou přece zrovna tak namáhané.

Hodnocení: 0
Thiery
Vloženo: 23:38:28, 11.02.2010 | profil autora
..obvykle prispevky nemam za potrebi..ale tento clanek o drepech se mi moc libil.. ..je to muj nejoblibenejsi cvik a kdybych ho nemohl cvicit tak snad ani necvicim..:D..drepuju o neco malo vic jak dvojnasobek svoji vahy ale zaboha si ted nejsem jisty jestli zacinam pri drepu pohybem boku dozadu.. ..supr clanek dik!!

Hodnocení: 0
randall
Vloženo: 21:31:23, 11.02.2010 | profil autora
trenink 3x tydně celé tělo to je pecka,jen to chce popřemýšlet a ozkoušet intenzitu.jinak s těma schybama absolutně souhlas,samozřejmě nejezdit do selhání.

Hodnocení: 0
I.N.G.
Vloženo: 18:16:27, 11.02.2010 | profil autora
`pak věřte, že trénink 5 dní v týdnu 2x denně po několika sériích bude přinášet neuvěřitelné výsledky` Tohle je podloženo sobních zkušeností? Co si mám představit pod tvrzením `neuvěřitelné výsledky`?

Hodnocení: 0
dunnoWayne
Vloženo: 17:37:30, 11.02.2010 | profil autora
..bezva článek.Hned uvodní odstavce mi připomínají nad čím já jsem v začátcích zoufal.Zkrátka každej člověk je jinej..dnes už nehledám ty publikace ze Svet kulturistiky a Muscle/Fitness kde sem nemohl přijít na DOPORUČENÍ jak se cvicí KLIKY NA BRADLECH,PRI KTERYCH KRASNE NAPUMPUJI SPODEK PRS..DODNES SE MI TO TIMHLE CVIKEM JESTE NEPOVEDLO..ZKRÁTKA:ANO-I DELKA KOSTI MA VLIV...OSTATNĚ JAKO UPLNĚ VŠECHNO SOUVISÍ SE VŠÍM.....DUNNOWAYNE







Jméno: pamatovat
Heslo:
Víte, že...
...poslední objednávka v obchodě
Ronnie.cz byla před 14 sekundami?



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra