Reklama:

Malý tréninkový průvodce
nejen pro začátečníky (III.)

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Začátečníci

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
Pete_GSG
Vloženo: 19:09:19, 04.03.2012 | profil autora
U tréninku číslo dvě jsou cviky 1)Bench-press 2)upažování s jednoručkami 3)upažování s jednoruč. v předklonu.

Tím upažováním se rozumí cvik, kdy jsem k zemi kolmo a roztahuji ruce do tvaru T vzhůru nebo mám navázat tak, že jsem vleže jako při benchi a rozpažuji do stran dolů... na internetu jsem pod tímto nadpisem našel obě varianty, tak by mě zajímalo, která dává větší smysl, mě spíš ta, když jsem v pozici jako na bench a pouštím to do stran dolů.

Díky

Hodnocení: 0
TR1990
Vloženo: 20:42:38, 03.11.2009 | profil autora
Chtěl bych se ještě zeptat není málo 1 cvik na biceps za týden? Odporuje to procvičení celého těla v 1 tréninku

Hodnocení: 0
TR1990
Vloženo: 18:20:11, 02.11.2009 | profil autora
zdravím, tak po 3 měsících splitu(před tím jsem netrénoval) jsem se rozhodl pro změnu tréninku.

Začal jsem cvičit váš první trénink na této stránce. Chtěl bych se zeptat jak dlouho ho můžu cvičit?Jakou dobu mi bude pomáhat?Split mi vydržel tak 2 měsíce pak sem začal stagnovat. Dneska jsem šéfovi ve fitku donesl asi 6 papírů s různými tréninky a on mi řekl at si vyberu s těhle 2(vybral ty co jsou tadyú :-D. Tak asi to bude dobře sestavený plán. .

Hodnocení: 0
Tornado_ETA
Vloženo: 16:32:17, 30.08.2009 | profil autora
...

Hodnocení: 0
Martin Dohnal
Vloženo: 15:45:00, 30.08.2009 | profil autora
dobry clanek

Hodnocení: 0
skyc
Vloženo: 17:29:05, 21.04.2009 | profil autora
já bych se rád zeptal, jestli bych měl posilovat stehna, když je mám už poměrně vypracované z bývalých tréninků atd. Ptám se proto, že sem slyšel, že když se posilují stehna tak to pomáhá i horní polovině těla

Hodnocení: 0
Peter Ustinov
Vloženo: 20:39:57, 05.03.2009 | profil autora
ja vim,a le prave prot mi to prijde divne, vsude se pise, ze male svaly staci procvicit maloa zte velkym, jako stehna to chce dat vetsi sodu, a mysli ze zrovna tono by mi mohl dat fundovane vysvetleni

Hodnocení: 0
Majka
Vloženo: 07:25:41, 05.03.2009 | profil autora
Extenze v páteřní oblasti je prohýbání páteře směrem vzad (tedy záklon), podsazování pánve je pohyb, jako by ses chtěl choulit do klubíčka (v tomto případě jen ten pánevní konec těla samozřejmě) - tedy přitlačíš bederní páteř k podložce a sklopíš spodní část pánve nahoru ke stropu.

Hodnocení: 0
mort
Vloženo: 07:10:28, 05.03.2009 | profil autora
extenze vzpřimovačů páteře

podsazování pánve vleže

Poprosil by som vas o vysvetlenie nasledujucich cvikov ( ich prevedenie ), resp. nejaký link, kde budu znazornené...dakujem, v tomto my ani google nepomohol

Hodnocení: 0
jakuzza
Vloženo: 22:04:08, 04.03.2009 | profil autora
ked si pozries kto je tono tak pochopis

tono: komplet ruky mas na mysli biceps, triceps a ramena?

Hodnocení: 0
g_dgrim
Vloženo: 17:15:41, 04.03.2009 | profil autora
mozno mal cizopasnik napisat, ze to neni trening pre sutaznych kulturistov, ale pre ludi co cvicia len rekreacne a nemaju cas byt vo fitku kazdy den.

Inac pekna seria cizo .

Hodnocení: 0
Peter Ustinov
Vloženo: 17:13:50, 04.03.2009 | profil autora
Proc tak malej sval jako iceps procvicujes dvakrat tolik co stehna?

Hodnocení: 0
tono.holic
Vloženo: 14:04:41, 04.03.2009 | profil autora
Ja momentalne trenujem 5 dni v tyzdni,sobotu a nedelu odpocivam.

Pondelok a stvrtok komplet ruky ,

utorok a piatok cvicim prsia,chrbet.Mozno sa to zda ,ze je to vela ale je to trening pre chlapov.V stredu cvicim stehna,lytka.Brusaky cvicim kazdy den.

Hodnocení: 0
thaarm
Vloženo: 12:10:35, 04.03.2009 | profil autora
ja by som privital, ak by sa v dalsom pokracovani objavilo nieco pre tych, co nemaju moznost trenovat pravidelne (ludia v smennej prevadzke a podobne kde su smeny zakazdym inak a clovek sa musi prisposobovat)

teda pripad - ked mam cas, tak idem cvicit, dajmetomu striedat 2 treningove dni stylom vrch/spodok

ak su 2 dni volna po sebe (tam si fullbody napr. neviem predstavit - aj ked doteraz som ho mal v oblube)

Hodnocení: 0
oRsa
Vloženo: 19:26:31, 03.03.2009 | profil autora
Mě ten článek dost pomohl, posiluju si už čtvrtým rokem, ale poprvé zkouším trénink 5x5 a dost se mi líbí. Nejsem totiž už nejmladší a zde uvedené informace mi pomohly... tak dík.







Jméno: pamatovat
Heslo:
Víte, že...
...poslední objednávka v obchodě
Ronnie.cz byla před 83 sekundami?
NOVÉ PŘÍSPĚVKY ČTENÁŘŮmagazínJ&M podcast: Zhodnocení Mr. Big Evolution Pro 2021 a naše "kauzy"
maxpoint97 (11:51) • Mikuc: děkuju i za sebe 😊 Jinak bych zde chtěl dát veřejně za pravdu Jardovi - Benth...
magazínJ&M podcast: Zhodnocení Mr. Big Evolution Pro 2021 a naše "kauzy"
jari (11:43) • Mikuc: Děkujeme, vážíme si toho. *1*
magazínTréninkový videolog: Pavel Beran (05/...
Jarda 74 (05:11) • Moc pěkný!
magazínJ&M podcast: Zhodnocení Mr. Big Evolution Pro 2021 a naše "kauzy"
Mikuc (23:43) • Kdo jinej?:))) Máte pravdu a díky za vás! Osobně si myslím, že nemáte proč něco na kame...
magazínSlavoj Bednář den před Wings of Stren...
1boris111 (23:13) • Břicho,strašný!!Kde je ten progres,co sliboval?12-13 místo a bude rád.



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2021 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2021 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie