Reklama:

Malý tréninkový průvodce
nejen pro začátečníky (II.)

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Začátečníci

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
Názory, které čtenáři považují za kvalitní:
+4 hlasy CIZOPASNIK - muj nazor je ze k dobremu treninku je sparing fajn ale roz..
+2 hlasy NEW_AGE - Mám taký problém ( ja osobne ), že sa mi zvýšila sila vo v..
+2 hlasy Tomi88 - ja si pri tlakoch na ramená jednoručky nadhadzujem, mám to..
+2 hlasy kwaker - to total.science: 40kg je taky velká nálož a málokdo si my..
+2 hlasy popshoit - Nejlepší sparing jsou dvě lehce namakané dívky, které ti p..

Hodnocení: 0
Jiri.Brumba
Vloženo: 20:54:53, 26.06.2013 | profil autora
Dobrý děn, chtěl bych se zeptat vážím 85kg , měřím 176 cm a je mi 17 let postava spíše tučná. Chtěl bych dosáhnout mít velké svaly a ktomu aby byli pěkně vyrýsované akorát ktomu neumím přispůsobit svůj trénink. Tak bych se chtěl zeptat jestly je lepší chodit 3x týdně nebo 4x a procvičit svalovou partii 2x za týden. Byl bych vám moc vděčný kdyby jste mi napsal trénink nemusíte rozepisovat určité cviky jen jakou svalovou partii cvičit určitý den v týdnu 2 varianty bud teda ( Po,Stř,Pá - a nebo Po , Út , Čtv , Pá , středa volno ) a kolik sérii a opakování bych měl správně dělat. První bych si chtěl pořádně sestavit trénink ted začnou prázdniny můžu začít víc makat za 2 měsíce jde udělat hodně. ( omlouvám se ale nevěděl sem kam přesně tento topic vložit ) děkuju za odpověd

Hodnocení: 0
Václav Urban
Vloženo: 16:51:27, 14.08.2010 | profil autora
Chtel bych se zeptat tady v tomto clanku se pise ze velke partietzn. prsa zada stehna se maji procvicovat 2x tydne a mensi jenou do posilovny bych chtel chodit 4x tydne po, ut,ct,pa. a nevim jak rozvrhnou¨t partie do urcitych dni. prosim poradte.

Hodnocení: +2
popshoit
Vloženo: 18:30:09, 28.02.2009 | profil autora
Nejlepší sparing jsou dvě lehce namakané dívky, které ti průběžně odhazují kotouče z čínky.. ;)

Hodnocení: +2
kwaker
Vloženo: 21:01:10, 25.02.2009 | profil autora
to total.science: 40kg je taky velká nálož a málokdo si myslím, je umí nadhodit, ale přitom by odcvičil klidně 8opakovani. Jen sem chtěl říct, že jak píše CIZO: že když je nezvednu, tak jsou na mě moc těžky... s tím moc nesouhlasím, je to jen o tom naučit si je zvednout. Ale jinak je to pravda, že co si nepodam, tak s tím necvičím, páč si to nepodám :-)))

Hodnocení: +1
total.science
Vloženo: 20:22:08, 25.02.2009 | profil autora
60kg jednorucky to je fakt narez :) ja cvicim s hodne malyma vahama a tlaky v sede na ramena nedelam (bud ve stoje s velkou cinkou, nebo ve stoje s lehcima jednoruckama). urcite bych moh vic, ale nad 40kg jednorucky nezvedam. snazim se cvicit intenzivne ale jak rikam maly vahy (kvuli zkusenostma se zranenim)

Hodnocení: +2
Tomi88
Vloženo: 16:42:31, 25.02.2009 | profil autora
ja si pri tlakoch na ramená jednoručky nadhadzujem, mám to vyskúšané s 40kg, s ťažšími si to ale moc neviem predstaviť

Hodnocení: +1
kwaker
Vloženo: 15:28:13, 25.02.2009 | profil autora
to total.science: zrovna takhle bych si 60kg jednoručky nepodal:-) dostat je na stehno je horší, ale ani se mě moc nelíbí ta `kolibka`. Jak si podavaš jednoručky na tlaky na ramena v sedě? Jinak článek je fajn. Pokud člověk není začátečník blb, tak ho tydle rady posunou hodně dopředu.

Hodnocení: +1
total.science
Vloženo: 13:51:10, 25.02.2009 | profil autora
taky souhlasim ze nepotrebujes dopomoc aby ses zlepsoval. a co se tyce tech jednorucek, urcite si dokazes podat tezsi - tady je technika jak si podat sam tezky jednorucky: http://www.youtube.com/watch?v=M6TjFYj0krE

Hodnocení: +4
CIZOPASNIK
Vloženo: 13:01:10, 25.02.2009 | profil autora
muj nazor je ze k dobremu treninku je sparing fajn ale rozhodne se bez nej obejdes... osobne se ridim heslem: `co si nepodam, s tim necvicim` takze pokud nejsi schopny si podat jednorucky na tlaky, pak je ta vaha na tebe evidentne moc velka a nema smysl abys s ni cvicil. to same u benchpressu - pokud to nezvednes sam a musi ti nekdo pomahat tak tam mas moc, zadnou vedu v tom nehledej... chyba muze byt spis v technice

Hodnocení: +2
NEW_AGE
Vloženo: 12:52:38, 25.02.2009 | profil autora
Mám taký problém ( ja osobne ), že sa mi zvýšila sila vo všetkých cvikoch ( drepy, mŕtve ťahy, príťahy, a izolované cviky ), ale prsia sú dokonca slabšie ako boli... Ide o to, že nemám sparingpartnera, ktorý by nadomnou stál pri Bench-presse, aby som mohol s kľudom skúšať nové váhy, a keď cvičím s jednoručkami a chcem skúsiť novú váhu, tak to prvé vytlačenie zdola nahor nezvládnem, len keď mi niekto pomôže... a nechcem obťažovať niekoho na 6 sérií atď... drep sa mi zlepšil za posledné mesiace s mŕtvym ťahom o 30 percent... A je pravda, že prsia sa mi už pár mesiacov prakticky nevyvýjajú kvôli tej istej intenzite... Takže ľudia, poučte sa na tom tí, ktorých sa to týka.







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra