Reklama:

Záda jako letiště

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Trénink

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
Peter Ustinov
Vloženo: 15:02:17, 15.12.2006 | profil autora
podle me nezalezi tolik na vaze jako na provedeni, je ale rozdil udelat dobre opakovani s 50kg a s 80kg, osobne preferuju stridat velkou zatez a mozna to trosku osidit(kolem 6-8)opakovani, a druhy trening v tydnu tu samou partii davam tak o 20% mensi zatez, delam aspon deset opakovani, ale davam si bacha na techniku. funguje mi to u vseho krome lytek a bicepsu:-9

Hodnocení: 0
Mirek
Vloženo: 11:16:41, 04.12.2003 | profil autora
ahojky,chci se zeptat,nekde se pise,ze pro objem je nejlepe pouzivat pocty opakovani 6-8,me osobne to funguje,myslim u treningu zad,pouze pri mrtvem tahu,jinak u pritahu,kladce,veslovani,kdyz si dam tezke vahy na 6-8 opakovani,tak to tak dobre necitim,ale pokud uberu vahu a dam 10-15 opakovani,citim super napumpovani,tak co s tim,mam dat na pocity nebo dodrzet mensi pocet opakovani pri tezkych vahach,samozrejme mluvim o objemu.dik za odpoved.







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra