Reklama:

Tereza Luchesi - CrossFit trénink

4.578 zhlédnutí
Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Osobnosti

V minulých videích Vám Terka Luchesi předvedla, jak se správně naučit stojku anebo toes to bar a kipovaný shyb. Pro tentokrát jsme se spolu sešli v posilovně Iron Base v pražských Holešovicích a podívali se na její aktuální trénink, který je teď zaměřený hlavně na vytrvalost. Na začátek ji čekalo důkladné protažení s expandery, po kterém následovala rozcvička s osou. Během vzpírání se zmínila také o tom, co považuje právě při vzpírání za největší kámen úrazu v CrossFitu, a přidala několik rad, jak se "na čince" postupně zlepšovat. Ve druhé části tréninku, která byla kondiční, Terka zvolila tři cviky. Chest to bar pro 10 opakování, double unders pro 50 opakování, výskoky na bednu pro 10 opakování a takhle odjela pět kol. Další video s Terkou bude opět instruktážní, a tak se můžete těšit na trénink gymnastiky, kterým provede svoji klientku. Určitě se tak něco přiučíte i Vy.


Tereza Luchesi - CrossFit trénink



Líbil se Vám článek?
Sdílejte ho na Facebook. Děkujeme.

Související články:

Diskuse k článku:
Reklama:
Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.

Zobrazit všechny příspěvky







Jméno: pamatovat
Heslo:



Supertelo.cz, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 03222543 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2022 Supertelo.cz, s. r. o. • Copyright © 2001-2022 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie