Reklama:
DNES KONČÍ:
Protein Smart Whey v akci 1+1
Akce nebude prodloužena! Více zde.

Gladiator Race (Šiklův mlýn) 2021 - reportáž a fotografie

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Soutěže

V sobotu 29. května se konal závod přímo na Divokém západě - ve westernovém městečku Šiklův mlýn. Veškeré zázemí závodu bylo hezky pohromadě, pro přehlednost super.

Hned po startu mě čekalo ručkovací kombo monkey business, tentokrát jen s kruhy, hned za ním jsem překonala překážku Barum, kde bylo třeba přeházet pneumatiky. Poté jsem rovnou přelezla po síti přes konstrukci a po přelezení následoval již běžecký úsek. Běžela jsem směrem k motokrosové dráze, kde těsně pod vrcholem byla nově překážka skákání v pytli, takže jsem se vrátila do dětských let. Úplně na vrcholu byla mříž, kterou jsem musela podplazit v menší bahenní kaluži.

Pak jsem pomalu sbíhala směrem dolů, kde jsem musela ještě převrátit velkou pneumatiku. Dále následoval úsek s klestím po těžbě dřeva, ten jsem šla chůzí kvůli svému bezpečí. Po tomto úseku byla krásná louka a po ní jsem seběhla až dolů k potoku, kde mě čekal traverz přes řeku, který jsem přes dvě kurty musela překonat.

Následovala mnou neoblíbená další běžecká část, různé nezpevněné terény. Byl zde i krátký úsek do prudkého kopce a dolů, tzv. uphill, který byl vážně nebezpečný. Pod ním znovu potok, který jsem přebrodila. Vběhla jsem zpátky do westernového městečka, kde byla překážka Shybuj E, dále jsem pokračovala znovu k řece, kterou jsem musela kousek probrodit, a následovalo GR kombo (složeno z EKG a ninja rings). Po něm jsem opět běžela k tomahawku, kterým jsem minula, takže skončil v zemi.

Pomalu jsem se vracela ke startu, kde byl nachystán po dlouhé pauze kolovrátek. Od startu jsem zamířila dolů ze strmého kopce a po krátké rovince mě opět čekal kopec nahoru. Byl to takový drapák, že jsem musela hodit pohon 4x4. Po vydrápání zde byly ohrady na přelezení a pokračovala jsem dál směrem k uvítací bráně Šiklův mlýn. Po cestě ještě bylo pár překážek jako přehození pražce, nošení kyblíku se štěrkem, hod oštěpem a nahoře oblíbený up & over. Proběhla jsem s vítězným pocitem uvítací bránou na druhou stranu a věděla jsem, že již běžím zpátky k finiši. Překonala jsem po cestě ještě Inov8 Get a Grip, chvíli po něm Work4out a dole pod kopcem chůzi na chůdách do mírného kopce, která asi některé potrápila.

Již se jen vyběhl kousek do mírného kopce zpět ke startu a čekaly zde poslední dvě překážky, monkey business (složený z desek a kruhů) a před závěrečným obloukem byly malé stairway (schody, které se překonávaly rukama). Dala jsem bez problémů a doběhla si pro medaili. Hlavní cíl byl pro mě jasný - dojít v pořádku. Tomu asi i odpovídá čas, který jsem strávila na trati.

Byl to více běžecký závod a oproti Milovicím překážkově o hodně snazší. Žádné varianty fast/slow, oblíbená překážka weaver, skatepark, rybí schůdky nikde… Nicméně mnohým hobby běžcům a začátečníkům to sedlo a to je důležité. Byl to jeden z lehčích závodů, které mnohé nalákal k tomuto sportu. Pro začátečníka skvělý závod!

Original byl pro mě dost utrpením. Nevím proč, ale nemohla jsem chytit běžecké tempo po celý závod. Hodně mě naštval trefený oštěp, který mi nebyl uznán - tak já jsem se konečně trefila a ono zas nic? Byla zde páska, pod kterou se muselo trefit, bohužel mi to nikdo neřekl a oštěp se zapíchl cca 5 cm nad, velmi těsný souboj. Nicméně dobrovolník byl nekompromisní, takže hurá na hendikep. Po závodě jsem se dozvěděla, že nás takových bylo více. Výsledný čas mi stačil hned za Klárkou Lokajíčkovou na druhý flek v kategorii a to bylo velkým potěšením.

Během odpoledne se zrodil šílený nápad - zkusit si konečně Night. No, koho lepšího jsem mohla najít do mixu než samotného pořadatele Pavla Cibulku. Práskli jsme to neskutečně za 28 minut, celkově ze všech žen i mixů první místo. Tohle vážně potěšilo!

Neplánovaně jsem si zaběhla noční závod v mixu hned i podruhé. Po chvíli remcání a nadávek jsem znovu oblékla mokré oblečení a stála na startu. Jako poslední jsme vyběhli na trať a u traverzů přes řeku nečekaně potkali dětskou skupinku gladiátorů, kteří nás lehce zdrželi. Měla jsem vážně strach se na kurtech hýbat, abych nějaké dítě neshodila do vody. S Kamilem jsme již tolik nehnali, i tak to stačilo na 1. místo v open a v race by to vyšlo na 3. místo.

Night se běžel na skoro stejné trase jako Original, hned ze začátku nás rovnou zatáhli na traverz a po něm se po břehu krátce běželo a přebrodilo zpět do městečka ke Shybuj E, následně se vyběhlo znovu ke startu, kde byl kolovrátek, a zde již stejnou cestou jako Original, seběh dolů, krátká rovinka, kopec 4x4 pohon, který potřetí za den už byl fakt znát. Znovu výběh až k uvítací bráně. Z překážek ubyl akorát oštěp, tomahawk, přehození pražce, Inov8 Get a Grip a chůdy, jinak zde bylo vše, co v denním závodě, a to na necelé 4 km byla už hezká nálož.

Večerní Night byl vážně krásným zážitkem, větší počet překážek, trať o něco benevolentnější. Velmi mě bavil a jsem ráda, že jsem se nechala ukecat a spravila si tím náladu.

Další OCR akce se bude konat již tento víkend 5. - 6. června, kdy máte možnost dorazit na tréninkový kurz OCR - v sobotu se Vám bude věnovat Lukáš Novák a v neděli bude pod mým vedením.

Gladiator Race Original (Šiklův mlýn) 2021 - nejlepší jednotlivci kategorie race 18 - 29 let
p. muži ženy

Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.

Zobrazit všechny příspěvky

Jméno: pamatovat
Heslo:
NOVÉ PŘÍSPĚVKY ČTENÁŘŮmagazínMistrovství ČR mužů, žen, párů a mast...
Hockey1000 (22:13) • Můžeš to napsat jako podnět pro revizní komisi svazu měla by se tím zabývat https://www...
magazínJak si vedl Ondřej Fojtů na Europe’s...
Russ (21:17) • Ondrovi blahopřeji, je to neskutečnej borec.
magazínMistrovství ČR mužů, žen, párů a mast...
Karakal (15:20) • Může mi někdo z rozhodčích říct, kdo kontroluje dodržování plavek u žen? Jako bikiny ma...
Hockey1000 (21:41) • Jsem týden marod a tak se to na pokoukání hodí, díky*79*
magazínIFBB Diamond Cup Malta 2024 - komplet...
Hockey1000 (21:40) • Mně se prostě líbí, jak si ty soutěže užívá a kolik moc jich absolvuje*79* Za mě borec*...

Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2024 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2024 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu zakázáno.
MAGAZÍN OBCHOD AKADEMIE
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie