Toto je komerční sdělení, Ronnie.cz není jeho autorem.
Značka Alavis je na českém trhu již od roku 2001. V průběhu těchto let se stala označením kvality veterinárních přípravků. Alavis však v sobě skrývá mnohem více než jenom kvalitní suroviny a profesionální farmaceutickou výrobu.
Celý sortiment značky Alavis je schválen jako veterinární přípravky. Při procesu schvalování se dokládá jejich účinnost, předkládají se analytické certifikáty, klinické studie, neškodnost pro lidi, zvířata a životní prostředí, BSE certifikát a další. Proto je u všech produktů vždy uvedeno také jejich číslo schválení.
Postupem času se však stalo něco, s čím nikdo nepočítal. Dobrá pověst značky Alavis se rychle šířila a s tím přišla i jakási "móda" užívání veterinárních přípravků lidmi, především těch určených pro koně. To však nikdy nebylo záměrem. Cílem je, aby veterinární přípravky pro koně byly určeny pouze pro koně. Z tohoto důvodu značka Alavis nyní vstoupila na trh humánních doplňků stravy se značkou Alavis Maxima, která je určena pro aktivní, sportovně laděné lidi, a postupně rozšiřuje své portfolio.
Dost možná se může zdát krok směrem k humánním doplňkům stravy zdánlivě v rozporu s tím, o co se tým Alavis celou dobu snaží a
co dělá. Tedy výzkum, vývoj, klinické studie a mnoho laboratorních zkoušek každé jednotlivé šarže, než je stoprocentní jistota, že zákazník dostane za své peníze opravdu to nejlepší.
U doplňků stravy je totiž všechno mnohem jednodušší. V týmu Alavis se však rozhodli, že nechtějí a nebudou dělat kvalitativní rozdíly mezi výrobou doplňků stravy a veterinárních přípravků s ověřenou kvalitou a účinností. Veškeré zkušenosti, postupy a normy Alavis se dlouho uplatňují u sesterské značky Barny's, která se mnoho let zabývá výrobou doplňků stravy. Podle zákaznických recenzí a také ohlasů z lékáren je značka Barny's dlouhodobě vnímána jako jedna z nejlepších v tomto segmentu.
Tým Alavis je přesvědčen, že vstupem značky Alavis Maxima mezi humánní doplňky stravy v oblasti aktivní a sportovní výživy zvýší pomyslnou laťku kvality a účinnosti těchto produktů. Na prvním místě totiž je a vždy bude zákazník a motto značky je proto jasné:
Pokud by některý náš produkt šlo ještě zlepšit, udělali bychom to!