Reklama:

Na vlastní kůži:
Jaká byla moje ketodieta

3.939 zhlédnutí
Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Výživa

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
Apofis
Vloženo: 12:21:02, 13.10.2020 | profil autora
Hezky clanek, ale...V prvni rade problémy co v tom jidelnicku vidim: Hodně bilkovin na 50kg hmoty, ktere vysledny efekt snizuji. Za duhe ten jidelnicek je moc fresh a zdravy. KD je o tucnem veprovem mase, syrech a kvalitnich klobasach. Dele nez 4 tydny bych to nedrzel. Dale je urcite vhodne zarazovat fazi nasyceni jednou tydne, po ktere by mel nasledovat silovy trenink k vycerpani zasob glykogenu

Hodnocení: 0
eSko
Vloženo: 12:47:16, 14.10.2020 | profil autora
`Za duhe ten jidelnicek je moc fresh a zdravy. KD je o tucnem veprovem mase, syrech a kvalitnich klobasach.`

To je jedna z nejčastějších mýlek kolující z dob vysokého oblíbenosti CKD. Nadměrný příjem nasycených mastných kyselin (MK) je problém i na ketogenní dietě, zbytečně člověk podporuje množení velkých LDL-c částic. S tím přichází pak i nedostatek omega-3 a nadbytek omega-6 MK, a podpora prozánětlivých reakcí. Klobásy nejsou nic, co by mělo pravidelně spadat do jídelníčku kohokoliv (vysoký obsah nitrosaminů, AGE apod.).

` Dale je urcite vhodne zarazovat fazi nasyceni jednou tydne, po ktere by mel nasledovat silovy trenink k vycerpani zasob glykogenu`

To je ale cyklická ketogenní dieta (CKD). Autorka dle mého názoru popisuje zkušenosti s běžnou ketogenní dietou. Tam žádné nasycovací fáze nejsou. :-)

`Hodně bilkovin na 50kg hmoty, ktere vysledny efekt snizuji.`

Zde bych částečně souhlasil. Částečně kvůli tomu, že nevíme, jak často autorka cvičí a jak moc je zkušená. Je pravdou, že neaktivní člověk by potřeboval mnohem méně bílkovin, aby nenarušoval ketogenezi, ale u silového sportovce je to otázka. Autorka očividně s ketogenezí neměla problém.

Hodnocení: 0
KralByciaZlaza
Vloženo: 15:11:35, 14.10.2020 | profil autora
`Nadměrný příjem nasycených mastných kyselin (MK) je problém i na ketogenní dietě, zbytečně člověk podporuje množení velkých LDL-c částic. S tím přichází pak i nedostatek omega-3 a nadbytek omega-6 MK, a podpora prozánětlivých reakcí`.... Človeče, čo to píšeš za nepravdy ? .... Omega6 sú v prebytočnom množstve nachádzajúce sa V NENASÝTENÝCH tukoch, nie v nasýtených.... Nasýtené mastné kyseliny v ketogénnej diéte nepredstavujú ABSOLÚTNE ŽIADNY PROBLÉM, NAOPAK. Čím viac nasýtených mastných kyselín, tým menej omega6. Áno, klobásy, slaniny zo supermarketov a bravčové mäso sú v podstate zlo. Lenže v dnešných klobásach, `tesco` slaninách a v dnešnom bravčovom mäse je väčšinou VIAC OMEGA6 než nasýtených tukov. Po ďalšie - zober si kvalitné vajíčka, kvalitné mliečne produkty (kvalitné MASLO, kvalitná bryndza, surové mlieko pasúcich sa kráv, kvalitné surové syry od kráv/oviec/kôz pasúcich sa).... to sú najmä nasýtené mastné kyseliny plus OMEGA3, a NIE OMEGA6..... Takže v otázkach tukov si na veľkom omyle, eSko.

Hodnocení: 0
eSko
Vloženo: 16:21:53, 14.10.2020 | profil autora
Rando, obsah omega-3 a 6 MK samozřejmě ovlivníš stravou zvířete, ale to samo o sobě ještě automaticky nezajistí vysoký obsah omega-3 či nepřítomnost n-6 MK. Nebo si snad myslíš, že smetana od free-range krávy má spektrum MK jak rybí tuk? ;-)

Ale uznávám, že větu `s tím přichází pak i nedostatek omega-3 a nadbytek omega-6 MK, a podpora prozánětlivých reakcí.` jsem mohl více rozvinout, aby bylo jasné, že živočišné zdroje často nenesou jen nasycené MK, ale i dost PUFA z kategorie n-6 a s tím přichází pak i nedostatek omega-3 v těle atd.

Hodnocení: 0
Bajola
Vloženo: 21:26:44, 12.10.2020 | profil autora
Zajímavé. A máš jinak ráda sladké? A při té ketodietě jsi neměla chutě na sladké vůbec? A co ten zápach z úst? To je permanentní po celou dobu?

Hodnocení: 0
Eliška Jelinková
Vloženo: 09:27:48, 13.10.2020 | profil autora
Sladké miluju :-) Když jsem měla chuť na sladké, udělala jsem si vajíčka na sladko nebo třeba tvaroh s ořechovým máslem.

Mírné sucho v ústech a zápach jsem vnímala po celou dobu stavu ketózy.. Ale samozřejmě to není nic, co by nevyřešilo pravidelné pití vody a občas nějaká ta žvýkačka:-)

Hodnocení: 0
moab
Vloženo: 15:50:05, 12.10.2020 | profil autora
Moje zkušenost: nasadil jsem po sacharidových vlnách. Energie bylo dost, ale bylo to hodně náročné to dodržovat. Efekt na vyrýsování byl minimální (ale byl jsem už po dvou měsících vlnění), došlo k mírné ztrátě svalové hmoty. Celkově nic pro mě.

Byl bych vděčný za další vaše postřehy, protože zas tolik osobních zkušeností se z googlu vydojit nedá.

Hodnocení: 0
KralByciaZlaza
Vloženo: 12:24:41, 13.10.2020 | profil autora
Nestratil si žiadnu svalovú hmotu - stratil si vodu vo svaloch. Za pár dní by si ju znova `doplnil`, a svaly by vyzerali úplne rovnako ako predtým.







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra