Reklama:

Reebok CrossFit Games Open 2019 - WOD 19.5

2.191 zhlédnutí
Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Soutěže

Reebok CrossFit Games Open 2019
- výsledky po WODu 19.4
Reebok CrossFit Games Open 2019
- WOD 19.4
Reebok CrossFit Games Open 2019
- výsledky po WODu 19.3

Už není třeba si vysnívat, doufat, modlit se, přát si, vymýšlet. Už je to dáno. Poslední workout Open 2019 byl oznámen. A uf. Bude to sakra dřina.

Nicméně je tu opět zkušený trenér a atlet v jednom Zdeněk Weig, který pojede 19.5 také, a tak v tom je s Vámi. A ten přichází s podporou a tipy, jak se pokusit tento dvacetiminutový "eklhaft" přežít:

Dotaz v tělocvičně: "Co myslíš, že bude poslední cvičení?“ Odpovídám: "Chest to bar - Fran…“

Takže tu máme 19.5. Hezké cvičení. "Frannish", ale není to Fran. "Love - hate". Thrustery a chest to bar shyby. O 60 opakování víc od každého, skoro dvaapůlkrát více. Žádný sprint. Odhaduji, že časy budou tak 3 - 4x nejlepší Fran čas. Dýchat a dýchat, a to hodně. Rozbije nohy, úchop, výhodu mají ti kratší. Bude to bolet celou cestu. Někomu pomohou zpevňovače zápěstí, někomu zase neopren na kolenou, záleží na zvyku.

Zdeněk Weig

• crossfitový atlet a trenér, CrossFitu se věnuje od roku 2009

• byl průkopníkem CrossFitu v ČR, otevřel u nás první licencovanou crossfitovou tělocvičnu

Díval jsem se na Miami, Tia-Clair Toomey začala rychleji, Mathew Fraser skončil dříve. Oba měli plán, jak si to rozdělí, hned na začátku. Plán je důležitý. Tohle cvičení nebude dobré "napálit a vydržet". Bude třeba začít trošku opatrně, rozložit si to už od začátku, sledovat hodiny při pauzách a držet tempo, které mám naplánované. Postupně zvyšovat tempo a končit posledních 9 opakování rychle. Bude hodně záležet na tom, v jakém stavu budeme po 33 a 27 opakováních. Víc jak půl hotovo, ale 45 na nás ještě čeká.

Rozcvička bude hodně důležitá, ramena, boky, nohy. Trošku nastartovat srdce, zvednout puls. Zkusit vzpěračky, jestli jste na ně zvyklí a nevadí Vám přidaná váha na chest to bar. Paty na zemi, vstávat z nohou, šetřit ramena. Cvičení rozdělit. Hezky se nabízí tři rozdělení v prvních třech kolech thrusterů. CH2B už musí každý podle svých možností a schopností - 11x 3, 5x 6 + 3, po jednom opakování. Jami Tikkanenn má na Instagramu časovou analýzu pohybů obou atletů z Miami. Stojí za zhlédnutí.

Pro více informací, strategie, standardy doporučuji Instagram nebo Facebook CFGames, CompTrain, Invictus, TheTrainingPlan atd. Hodně štěstí, málo no reps, zkusit alespoň dvakrát, i když to bude bolet. Hodně úsměvů a zadat výsledek včas.

Zdeněk

Open workout 19.5
33-27-21-15-9 opakování na čas
thrusters - 95 lb (43 kg)
chest to bar pull-ups


Standardy pro Open workout 19.5



Líbil se Vám článek?
Sdílejte ho na Facebook. Děkujeme.

Související články:

Diskuse k článku:
Reklama:
Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.

Zobrazit všechny příspěvky







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra