Reklama:

Sabina Pleváková: „Přináším něco, co tu pořád ještě chybí.“

9.140 zhlédnutí
Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Osobnosti

Dost možná jste v uplynulých dnech nejen na sociálních sítích zahlédli tak trochu tajemné reklamy na nové produkty sportovní výživy spojené se jménem Sabiny Plevákové. O tom, co vše se za novou kampaní skrývá, a především, jaké produkty budou už za pár dní na trhu, si přímo se Sabinou povídal Pavel Vacek.

Sabino, posledních několik dní můžeme sledovat reklamní kampaň, která je úzce spjata s tvojí osobou. Můžeš nám nastínit, o co jde?

Ano, máš pravdu, že ty nové výrobky úzce souvisejí se mnou. Už zhruba před dvěma lety jsem pokukovala po doplňcích, které bych využila nejen ve své přípravě na soutěž, ale i v běžném mimosoutěžním fitness životě. A zjistila jsem, že něco takového, co bych si já představovala, tu na trhu vlastně není. Svoji myšlenku jsem několikrát nastínila panu Nádvorníkovi, majiteli Extrifitu, a shodli jsme se na tom, že by bylo dobré vytvořit samostatnou ženskou řadu produktů, které by ovšem netvořily jen přebalené běžné produkty, ale obsahovaly by prvky přesně dle mých požadavků a představ. Tak vznikla Extrifit Women Line, kterou momentálně uvádíme na trh.

Nabízejí tyto doplňky i nějaké benefity pro muže?

Samozřejmě ano, ale jde spíš o to, že ty speciální prvky ocení spíše ženy než muži. Například složení proteinu vyloženě vychází vstříc ženám, neboť některé mají při větší konzumaci proteinů specifické ženské potíže, které my jsme chtěli touto řadou odstranit nebo zmírnit. A to je ten nejuniverzálnější produkt. Ostatní jsou ještě specializovanější.

Jak velkou roli ve složení produktů hraje tvá osoba?

Začalo to tím, že jsem v Extrifitu přednesla nějakou vizi na nové produkty s mými speciálními požadavky. Nejdřív tedy bylo zapotřebí si ujasnit, jaké výrobky vytvořit, na co by měly být a co by měly obsahovat. Druhé téma už pak bylo ladění konkrétního obsahu. Na to už nemám takové znalosti, abych věděla, zda mnou navržené suroviny vůbec sloučit lze, zda se to nebude vzájemně rušit a podobně. Ale takové znalosti má pan Nádvorník, a tak se postupně ladilo složení tak, aby splnilo mé „zadání“ a doporučení. Následně jsme několik měsíců výrobky testovali a dolaďovali až k finální verzi.

Dobře, pojďme se tedy podívat na produkty. Vidím tu jakýsi Beauty Booster, to je mi jasné, že já ho asi těžko využiji, ale přesto mě zajímá, o co přesně jde?

Jde samozřejmě o výživu atributů ženské krásy, tedy vlasů, nehtů, látky v něm obsažené výrazně přispívají k lepší pleti. Konkrétně tento produkt mi velmi chyběl v přípravě na soutěž. Bikiny fitness je samozřejmě o vydietovaném těle, ale dieta by se neměla projevit v tom, že máte špatnou pleť, padají vám vlasy a tak podobně. Já jsem se na toto vždy velmi zaměřovala, hodně jsem studovala, které vitamíny a minerály mi v tomto ohledu mohou pomoci, a jedla třeba 10 výrobků, abych jednotlivé složky do sebe dostala. Takže my jsme udělali to, že jsme klíčové látky dali dohromady a přidaly se ještě nové prvky. Vznikl tak komplexní produkt, který pomůže závodnicím udržet si zdravý vzhled i ve finálních fázích diety. Ale užívání Beauty Boosteru je samozřejmě perfektní i pro běžnou uživatelku, která se rozhodne redukovat stravu a může se stát, že kvůli ne úplně pestré výživě jí některé látky budou chybět. No a v neposlední řadě to jistě ocení každá žena, která chce prostě vypadat dobře, protože krása - pevnost vlasů, nehtů a vzhled pokožky - často závisí právě na správné výživě zevnitř.

Pak tu máme Fat Burner. Je tam nějaká změna například oproti Fatallu?

Každý, kdo vyzkoušel Fatall, mi asi potvrdí, že je skutečně hodně silným spalovačem. Women Line Fat Burner bude stejně účinný, ale některé prvky jsou v něm potlačeny a jiné zase naopak zvýrazněny. Některé bylinné výtažky v něm působí jako antioxidanty, jiné zase podporují hormonální systém ženy. Zároveň je to spalovač tuku pro ženu moderní doby, která musí být aktivní po celý den. Proto je v něm poměrně vysoká dávka kofeinu, zelený čaj a další energetické látky.

Předtím jsi zmínila nejuniverzálnější produkt z řady Women Line - protein Whey3. Můžeš mi tedy povědět, nakolik vychází vstříc potřebám žen?

Asi není tajemstvím, že ženy si rády pochutnají. Proto je u Whey3 kladen velký důraz na chuť a také stravitelnost. Špičkovou stravitelnost zajišťuje vysoká dávka nových, moderních trávicích enzymů. Co se týká chutě, použili jsme třísložkový protein, který zajistil specifickou, lahodně krémovou konzistenci. Zároveň jsme přidali množství přírodních složek, které také přispívají k lahodné chuti a vůni proteinu. Ve vanilkové příchuti jsou skutečná vanilková semínka, v čokoládě je pravé kakao, v jahodě je velké množství drahého lyofilizovaného ovoce, ohromně se těším na kokosovou příchuť, kde je strouhaný kokos a navíc přidané kokosové mléko, takže chuť je velmi plná a reálná. Tím se trochu vracím k tvé otázce, zda jsou produkty vhodné i pro muže. Tady vidíš, že ano, ale ruku na srdce, většině kulturistů je jedno, jestli mu tam plavou vanilková semínka, nebo ne. My ženy jsme v tomto ohledu přeci jen trochu jiné, chceme, aby produkt voněl a byl skvěle zabalen. A až ucítíš vůni kokosu nebo té vanilky… to je něco fantastického. Ovšem pořád ještě mluvíme o takových prvních vlaštovkách, další a další produkty totiž ještě budou následovat.

Obaly jsou výrazně jiné, než je běžná produkce Extrifitu. I jejich design se tvořil podle tvých představ?

Extrifit, přestože vznikl jako hardcore značka především pro muže, si získal až překvapivě hodně velkou popularitu u žen a my bychom rádi oslovili i další. Women Line by se ráda přiblížila i ženám z širší skupiny fitness cvičenek a aktivních sportujících žen. Výrobky splňují nejpřísnější kritéria i pro špičkovou fitness závodnici, ale designem chceme oslovit i „obyčejné“ ženy, které nemusejí nejpozději do zítřka vystudovat fitness školu a získat pět diplomů z výživových kurzů, aby si mohly koupit nějaký protein. Jednoduchost a snadnou identifikaci toho, že to je určené nám, ženám, jsme chtěli přenést i na obaly a myslím, že se to vážně povedlo. K tomu máme připravený i kompletní merchandising a věřte, že sportovní tašku v designu Women Line si vážně zamilujete. Když to celé shrnu, tak Women Line je značka určená ženám s kvalitou, kterou přináší Extrifit. To nejlepší složení produktů jsme zabalili do luxusního designu, s nímž jsme si vyhráli zrovna tak pečlivě jako se speciálním složením produktů pro ženy. Věřím, že na trh přinášíme pro ženy něco, co tu pořád ještě chybí.

Sabino, když o tom tak mluvíš, absolutně vnímám tvoje nadšení a nedá mi, abych ti nepoložil poslední otázku. Na jaké úrovni je práce na této nové značce v porovnání s tvými nejlepšími sportovními výsledky?

To je těžká otázka, ale celé to vnímám jako významnou součást toho, čeho jsem ve fitness dosáhla. Pro mě je obrovsky důležité, že jsem pomohla vytvořit něco, co bylo přesně podle mých představ, že jsem do toho mohla mluvit, zasahovat a podílet se na tom. Jsem ráda, že moje slovo má nějakou váhu a vlastně mi celé mé účinkování ve fitness dává smysl. Jakmile někdo dosáhne sportovních úspěchů a já vyhrála v amatérech vše, motivace je těžší a smysl toho všeho se hledá hůře. Ano, přestoupila jsem do IFBB Pro, mohu bojovat dál a snažit se o co nejlepší výsledky, ale už to není takové. Už tam chybí ten adrenalin. Proto jsem ráda za příležitost, díky níž jsem mohla někam otisknout všechny znalosti a zkušenosti, a v současné chvíli je práce na Women Line to, co mě naplňuje a co mě baví. Práce na ní samozřejmě nekončí, takže Women Line je právě to, co momentálně řadím velmi vysoko mezi mé úspěchy.

Otázka na závěr a pro někoho možná i ta nejdůležitější, kdy budou nové produkty v prodeji?

Děláme vše, aby to bylo za několik málo dní. Ode dneška už mají produkty v rukách některé závodnice Extrifit týmu, uvedení do prodeje plánujeme od středy.


Líbil se Vám článek?
Sdílejte ho na Facebook. Děkujeme.

Diskuse k článku:
Reklama:
Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.

Zobrazit všechny příspěvky







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra