Reklama:

GVT - German Volume Training

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Trénink

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
Názory, které čtenáři považují za kvalitní:
+3 hlasy Freimen - nechci rýpat a vůbec to o Vánocích nemyslím špatně, ale po..
+2 hlasy Gunar - Bjohny je typický příklad toho co se rozebíralo v topicu D..
+2 hlasy bjohny - vzdyt klidek hosi....ja sem se jen ptal....berte to tak ze..
+2 hlasy Freimen - tak pokud děláš box, je pro tebe GVT kontraproduktivní - n..

Hodnocení: 0
tomi007
Vloženo: 09:28:52, 21.04.2012 | profil autora
Cituji z jiné stránky o kulturistice ,,NAPROSTO NEVHODNÉ ROZDĚLENÍ PARTII V SYSTÉMU GVT:A-prsa,záda-dvě velké svalové partie.B-Nohy,břicho C-Biceps,Triceps,Ramena-tři malé svalové partie což je naprostý opak než je zde

Hodnocení: +1
sispela.jakub
Vloženo: 12:39:27, 23.03.2012 | profil autora
no rozhodně bych nohy nevyřazoval z tréninku... a že je máš větší než ostatní partie? nech to být ony už tolik neporostou a díky tréninku nohou se ti zvětší i horní část těla to mi věř ;) jak budeš mít velké nohy je dáno geneticky => nemůzopu ti růst donekonečna => už ti tolik neporostou, ale horní část těla se bude stále zvětšovat ;)

Hodnocení: 0
Daven
Vloženo: 22:29:59, 22.03.2012 | profil autora
Dobrý den, trénink GVT jsem dneškem začal jezdit. Minulý týden jsem si nanečisto vyzkoušel všechny tréninky. Je to super! Ale můžete mi prosím poradit... Nohy už teď mám silnější ( stehna, zadek) než vrchní část těla. Je to způsobené tím, že jsem hrál XXX let fotbal. Takže bych potřeboval omezit,upravit trénink na nohy, abych na stehna a zadek nenabíral dalši svalovou hmotu. Na lýtka ano. Možná jsem to nenapsal nejlépe, ale určitě víte jak to myslim. Předem moc děkuji :-)

Hodnocení: 0
Milda18
Vloženo: 12:28:13, 11.03.2012 | profil autora
neměl sem 10 příspěvků tak se nezobrazil odkaz tak ještě jednou http://www.aktin.cz/clanek/808-german-volume-training-gvt

Hodnocení: 0
Milda18
Vloženo: 21:32:22, 10.03.2012 | profil autora
zde ***** jsem našel značně upravený systém GVT a to jak frekvencí tréninku tak zařazením cviků do supersérií(u hlavních cviků antagonistických) co si o tom myslíte? jedu ted druhou část beara a přemýšlím že skončení zkusím právě GVT..

Hodnocení: 0
sispela.jakub
Vloženo: 10:36:27, 02.01.2012 | profil autora
Zdravím, mohl bych GVT cvičit systémem A, B, volno, volno, C, volno, volno, A, B... Tedy PO, ÚT, volno, volno, PÁ, volno, volno, PO, ÚT... ??? Popřípadě, co jiného byste mi doporučil(i)??? Děkuji za odpověď

Hodnocení: 0
don36
Vloženo: 21:06:43, 25.01.2010 | profil autora
Ahojte, mal by som otázku. Je možné cvičiť GVT aj systémom Tréning A,B,voľno,C,voľno,A,B,... A ak áno tak to mám počítať už ako ďalší cyklus alebo sa mám držať určeného počtu týždňov ???

Hodnocení: 0
Martin Dohnal
Vloženo: 17:57:00, 30.08.2009 | profil autora
dobry trenal

Hodnocení: 0
hrdonkas
Vloženo: 21:38:30, 16.12.2008 | profil autora
Nebylo by lepší zařadit do tréninku ještě shyby na šířku zad ?? nebo stačí ty 3 série kladky za hlavu ??

Hodnocení: 0
Lucius
Vloženo: 09:13:49, 03.11.2007 | profil autora
Mam dotaz tady se popisuje GVT a na teto strance *** je GVT popisovano uplne jinak. Komu mam tedy verit?

Hodnocení: +1
machi
Vloženo: 17:53:52, 02.04.2007 | profil autora
hmm tak prvnich 6 tydnu je zamnou konecne pauza protoze sem si nemyslel ze to bude takova makacka no tak zatim +4.5kgna vaze to jde a moc se tesim na druhou cast ktera vypada este tezsi

Hodnocení: 0
maria
Vloženo: 09:43:31, 10.01.2007 | profil autora
To druhé.Ale nie,to pred dvoma rokmi, to bol ten tréning, akurát škoda, že sa nezaradili dopomocné cviky, ale tá rysovačka, tá s tým nič nemá, to je už niečo iné.

Hodnocení: 0
Monsterbad
Vloženo: 09:26:51, 10.01.2007 | profil autora
buď jsem přestal rozumět slovensky (velmi nepravděpodobné:-) anebo v tom máš zmatek:´o(

Hodnocení: 0
maria
Vloženo: 09:10:38, 10.01.2007 | profil autora
smazáno (maria) 10.01.2007, 10:02

Hodnocení: 0
Monsterbad
Vloženo: 09:00:49, 10.01.2007 | profil autora
kdybys cvičila veslování místo hrazdy, anebo doplňkově 3 série veslování na konci tréninku, tak by se ti nic takového nestalo. To je jako bys cvičila jenom rovný bench a stěžovala si, že se ti nerozvíjí horní prsa.

Hodnocení: 0
maria
Vloženo: 21:06:57, 09.01.2007 | profil autora
Tento tréning som už skúšala.Robila som ho asi 4 mesiace, konkrétne benč spolu so zhybami na hrazde, 12 sérií oba cviky po 8 až 10 opakov.Benč vtedy so 60 až 65.A výsledok?Chrbát bol síce širší, ale dosť ploský, stratila sa mu kresba, takže pre súťažného kulturistu nič moc.Ako zmena je to super.

Hodnocení: 0
mysaci
Vloženo: 17:32:50, 09.01.2007 | profil autora
po precteni nize, jaky trenink teda doporucite pro nekoho kdo bencuje max 70?

Hodnocení: 0
slaff
Vloženo: 21:31:42, 04.01.2007 | profil autora
Mozem na kazdu svalovu partiu cvicit napr. 2 cviky?Jasne,ze len prvy cvik bude 10 x 10 a druhy potom len 3 x 10.Da sa aj takto?

Hodnocení: 0
Roman_best
Vloženo: 14:02:09, 28.12.2006 | profil autora
trochu víc by mě zajímal ten boxersky trening..rozepsal by o tom někdo něco? třeba mi na email.. nemamradnovu@seznam.cz potřebuju nabrat trošku vybušnosti tak se pls neostýhejte a když budete mít chvilku pisněte..;-)

Hodnocení: +1
bjohny
Vloženo: 11:54:26, 26.12.2006 | profil autora
mel by sem delat dynamicka opakovani z nizsi vahou....i to me ceka ale az kdyz dokoncim normalni trening...chci nabrat trochu hmotu, jiste si videl moje fotky tak se ani nediv%-) kdyz odcvicim jeste ty 4mesice tak pojedu jeste mozna 1-2mes. silova premistneni,vyrazove tlaky a spostu cviku na vybusnost..

Hodnocení: +2
Freimen
Vloženo: 11:47:38, 26.12.2006 | profil autora
tak pokud děláš box, je pro tebe GVT kontraproduktivní - nabereš hmotu, kvůli které přerosteš kategorii a žádnou sílu v té hmotě tímhle tréninkem nezískáš...NEjsem boxer, ale neměl by jsi cvičit s vyšší váhou dynamická opakování?

Hodnocení: +2
bjohny
Vloženo: 11:43:43, 26.12.2006 | profil autora
vzdyt klidek hosi....ja sem se jen ptal....berte to tak ze posilovani delam jen jako doplnek k boxu kt. miluju....posilovat budu uz jen zhruba 4mesice a pak jen box....gtv sem si chtel jen vyskouset tak za 3mesice...!!!!:-9

Hodnocení: +2
Gunar
Vloženo: 00:11:50, 26.12.2006 | profil autora
Bjohny je typický příklad toho co se rozebíralo v topicu Diskuse s L.B., zkušenosti nula, dosažené výsledky nula, chce jet nějáký určitě zázračný systém a přitom ještě ani kloudně neumí vzít železo do ruky. Nedávám podmět k nějáké bouřlivé reakci pouze upozorňuju na to o čem jsme se bavili nedávno. Alespoň, že se zeptal, a tys mu řekl ať se na to vybodne...

Hodnocení: +3
Freimen
Vloženo: 22:46:22, 25.12.2006 | profil autora
nechci rýpat a vůbec to o Vánocích nemyslím špatně, ale pokud benchuješ 60kg, měl by jsi se na GVT vysrat a cvičit ještě aspoň rok normálně...těch 60kg je na GVT akorát, 30 je pmsn o ničem...

Hodnocení: +1
Ivo2
Vloženo: 21:05:58, 25.12.2006 | profil autora
Ano daj si 30kg . Ved tam mas napisane ze sa ma dat 50- 55% z 1.max. Takze 30 bude 50% , čiže je to ok

Hodnocení: 0
bjohny
Vloženo: 20:04:14, 24.12.2006 | profil autora
takze kdyz ted zatlacim tech 60kg jednou tak bych mel nalozit jedn nakych 30kg nebo o kus min?co kdyz v poslednich seriich uz nebudu vladat ani z touto vahou?

Hodnocení: +1
Martin / Ronnie.cz
Vloženo: 21:32:59, 23.12.2006 | profil autora
Máte pravdu, já jsem tu zahlédl článek rozdělaný (www.ronnie.cz/c-1594-gvt-german-volume-training.html> color=blue>tento) a druhý článek od Saurona, který mi na první pohled přišel jiný.. no, on moc jiný nebyl, byl to předchůdce tohoto před dopracováním a uhlazením do podoby, která tu je dnes. Tak slibuji, že je tu naposled :-).

editováno () 23.12.2006, 21:39

Hodnocení: 0
Ivo2
Vloženo: 18:42:19, 23.12.2006 | profil autora
Reagujem na prispevok čižu , Prečo tu je ten članok uz neviem kolky krát?? Je tam zmenených hadam len 10 viet aj to neviem či som to neprehnal:-/

Hodnocení: 0
Číža
Vloženo: 17:48:13, 23.12.2006 | profil autora
nebo je tu tenhle článek už asi potřetí? Proč je mezi aktuálníma?:-8

Hodnocení: 0
CR3CK3R
Vloženo: 14:21:08, 23.12.2006 | profil autora
Uz se tesim az ten trening skusim od noveho roku ....aspon to bude zmena od stereotipu :-9







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra