Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování. Názory, které větší část čtenářů považuje za kvalitní:
Logo se mi líbí, rozhodně pokrok vpřed .
Pripomina mi to tu trochu tu scenu z Forresta Gumpu, jak chytre investovali do firmy na ovoce. Appleu
Za mě špatný.
To logo fakt evokuje nějaký bankovnictví, nebo hůř - finanční poradenství.
A co by podle vás mělo to být tou stěžejní lodí, která by se měla promítnout do onoho loga? Posilování? Kulturistika? Powerlifting? Crossfit? Strongman? Bojové sporty? Zdravá strava? Hubnutí? Přibírání? To všechno tu je. Takže GL v narvání to do loga, aby to z toho všem bylo jasné. Většině asi uniklo, že ronnie.cz se posunulo. Proto je lepší udělat logo jednoduché, které utkví v hlavě a zbytek ponechat reklamě a marketingu.
`Proto je lepší udělat logo jednoduché, které utkví v hlavě.`..to nemyslíš vážně? ...co ti na tom trojúhelníku utkví? ..Mé Teda nic...to co jsi tady vyjmenoval byly druhy barev? ..nebo nějaký druh stavebního prvku pro stavbu RD..?..ne byly to sporty. .a od tohoto pojmu by se mělo vyvýjet i logo ne?..server ronnie.cz vzniknul před X roky především jako web prezentující kulturistiku a zdravý životní styl..ty ostatní sporty byly zahrnuty později pro zahrnutí širšího publika..ale nesmí se zapomínat co bylo jeho primárním cílem na začátku!!!.a to byla kulturistika. ..!!!!.. Tento web by se možná časem mohl jmenovat ronnie-extrifit.cz podle toho kam management tohoto serveru směruje a koho zde nejvíce upřednostňuje...a jen tak...už i ten Extrifit má lepší a mnohem lépe čitelnější logo...a je to dané tím, že prodává suplementy pro sportovce, kde budu hádat že 80% zákazníků jsou kulturisti...!!!..ono je to stejně jedno. ..logo zůstane takové jaké je a mi..prostí čtenáři s tím nic nezmúžeme.!!
Jr.e teď jsi tady krásně popsal, že nevíš vůbec nic o tom, jak by logo mělo vypadat.
Představa, že 80 % zákazníků kupujících sportovní výživu jsou kulturisti, je také nesmysl.
80% bylo myšleno co se objemu výrobků týče., napriklad Atlet, Plavec, Běžec aj. nebudou kupovat v takové míře proteiny, sacharidy aj. jako kulturisti nebo lifteři...takže co se objemu zboží a hlavně co se obratu peněz týče, hrají zde nejdůležitější roli právě oni..(a bylo to myšleno hlavně na firmu Extrifit),ne jako celek na všechny firmy zabývající se sportovní výživou.
A abych odpověděl na otázku,kterou přímo na tělo zaútočil Milan A.,věř že vím jak má vypadat správné logo,sám úspěšně podnikám a mám odborné znalosti co se marketingu týče,takže tvůj útok je zcela bez předmětný.
Příspěvek obsahující vulgarismy byl odstraněn.
Jr.e já na tebe neútočil, já konstatoval. Pochybuju, že máš úspěšnou firmu, soudě podle tvého projevu.
Jasně ,určitě vám tady budu psát jak úspěšnou firmu vlastním a v čem podnikám, vychloubat se nebudu...je to jen Závist, ostatně jako každý podobný Čech co má holou prdel že.?..Milan A...a teď si vlastně taky konstatoval a neútočil..že.?.ono hlavně je potřeba neplést si pojmy.
O závisti tady přece vůbec nikdo nic nepsal. Já jsem jen napsal, že soudě podle tvého projevu, který je takový, jaký je (obrovská spousta chyb, přeházená slova, prapodivný slovosled), upřímně pochybuju, že jsi úspěšný podnikatel. Nic víc, nic míň.
Pokud nevíš o čem píši tak proč odpovidáš..?soudně podle toho ,že víš o čem píšu, tak slovosled je v pořádku a slova preházená také nemam.,a chyby připadně diakritika je způsobena že píšu na mobilu a v autě. (asi jsi zapomněl o čem diskuze je,a to o logu ronnie.cz ) !,převádíš diskuzi na to zda jsem úspěšný či nikoliv a na závěr píšeš o chybách ve slovech či slovosledu (tedy český jazyk).,mě zase tvůj názor co si myslíš či nemyslíš nezajímá a je to jen tvůj názor. Jelikož jsem chytřejší tak ustoupím a už se zde na toto téma nebudu vyjadřovat, a ty můžeš svoje myšlenky a úvahy psát jinam..,Na závěr ,abych napsal to co bylo zde tématem a to bylo logo ,prostě se mi nelíbí a vůbec nevyjadruje tento web,.ale jelikož nejsem autor loga nebo vlastník webu tak mě to je už celkem jedno. (ostatně většina lidí co to zde komentovala byli stejného názoru).. nazdar.
JRE ty píšeš úplně z cesty:))
Logo mi připadá spíše pro nějaký produkt či firmu na antivirus, či ochranu něčeho, security, pc či nějaký nástřik na dřevo, které jej chrání před poškrábáním. Logo by mělo napovídat o co jde..
Pozri si loga napr. BMW, Pizza Hut, Shell, Mcdonalds, Pepsi, Starbuscks, Umbro a mnohe ine. Nevyjadruju nic konkretne. Ukazes ich ludom co ich nepoznaju a nemaju sancu ich priradit k produktu alebo cinnosti firmy.
Bavíme se teď o logu ronnie.cz ne? Ne o logu BMW.... Toto logo (ronnie.cz) se spíše nápadně podobá firmě na finance Modrá pyramida, jen je otočeno .. :) jinak styl, barva..vše stejné...
Pripomina, pravda. Ze by sa mi nejak pacilo sa tiez neda povedat. Bavime sa o logu ronnie.cz a v suvislosti na to, ze je nic nehovoriace som chcel poukazat na to, ze X maximalne uspesnych firiem ma loga, ktore su na tom rovnako.
Promiň, ale nesouhlasím. Ty firmy co jsi vyjmenoval jsou akorát evolucí log, které ta firma či značka použila. Je trošku rozdíl mezi logem značky oblečení a webu který má nějakou tématiku. Jasně, že ke značce bot na běhání nedáš do loga botu na běhání, to by pak nemělo smysl, protože by pak byly všechny loga bot na běhání skoro stejná. Jen si myslím, že v případě projektu, webu, produktu který už je vyvinut a je to možnost dát do loga něco, co to vystihuje nebo tak, že by se to tam dát mohlo. Jenom je to můj názor, osobně udělat k tomu logu činku, nebo nějakej flex bicepse či něco, co spojuje všechny tyhle sporty či jen fitnes/kulturistiku by bylo daleko lepší. Jinak logo jako takové.. Jednoduché a není ošklivé.
Dát k logu činku by bylo v roce 2017 zoufalství. Trendy jdou úplně jinam.
Je to jednoduche a elegantni, mne se to libi
Naprosto dokonalé logo má Česká televize, ti se toho nebáli a výsledek je perfektní. Hlavní je při tvorbě loga nedat na hlas lidu (to není ironie, v tomto je to na 110% pravda, protože lid zaručeně umí stejné logo vyfiknout za pět minut a za setinu nákladů, experti na Novinkách dokonce i prý zadarmo:D.
A mne je to uplne fuk, vubec si nevybavuju, jaky bylo logo driv a to novy jsou pro me jen dva pokrouceny trojuhelniky, ze kterych nijak nevyplyva `duvera v Nasi silu` ani nic jineho...
Mi se líbí, hlavně že není to archaický písmo a človíček, kterýho má na logo každá druhá fitnes firma.
Logo z roku 2012 vyjadřoval pohyb člověka...a tudíž aktivitu pohybu a proto bylo jasnější pro vyjádření pro nové čtenáře nebo širší publikum, kterého hned napadlo o čem asi tento web je,nové logo nevyjadřuje nic ,takže když to někdo uvidí řekne si třeba prodejce aut, kosmetiky. ..nebo zlatnictví. .??..
|