Reklama:

Tréninková technika HST

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Trénink

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
Filip l.
Vloženo: 18:43:54, 26.10.2014 | profil autora
Ahoj, chci se zeptat zda jsem to pochopil :-) když dávám max 80kg na bech při 10 opakování tak při 2 sériiích jedu: 1 sérka 70kg/10opakování a pak 2 sérka 80kg/10opakování // nebo jet obě sérky 80kg/10opakování?

Hodnocení: 0
kernel
Vloženo: 22:08:26, 29.01.2012 | profil autora
Veslování, přítahy k předklonu a k bradě. Vítej do klubu. Ale 2x10 je malá váha tak je to bezpečnější.

Hodnocení: 0
kernel
Vloženo: 22:07:15, 29.01.2012 | profil autora
Pokud Dřepy autorka článku tahá MT/Dřepy 2x10x100 kg a na tlaky 65kg tak bych jí při tom docela rád viděl

Hodnocení: 0
Martin Dohnal
Vloženo: 17:56:19, 30.08.2009 | profil autora
dobry trenink

Hodnocení: 0
cook286
Vloženo: 22:48:10, 15.08.2009 | profil autora
zdravim vsecky ja sa chcu zeptat jaks te daval ten trenink pro znazsi pochopeni tak jestli az docvicim ty treninky tak jestli uz sem ho do trenoval nebo mam zacat ne s 10 opakovanim ale zase s 5 a jeste jestli napr.2×10 si mozu dat 3×10?

Hodnocení: 0
Radovanus
Vloženo: 12:23:25, 17.03.2009 | profil autora
Zdravím, chci se zeptat, jestli je možné v tomto tréningu vynechat Mrtvý tah a nahradit ho jiným cvikem? Třeba shyby na hrazdě. Měl jsem úraz spodních zad a nechci moc riskovat. Rád bych, ale tento tréning vyzkoušel. Díky

Hodnocení: +1
walter32
Vloženo: 10:13:25, 25.02.2009 | profil autora
každý systém funguje. Bohužel jen někomu a po určitou dobu. Je dobré vyzkoušet všechno, a řídit se jednoduchým: pokud a dokud to funguje, tak to používám. Všem hezký den. Walter

Hodnocení: 0
Jimmy18
Vloženo: 11:47:45, 08.02.2009 | profil autora
Chtěl jsem zeptat jestli neni málo jet v treninku na prsa jen bench?Jestli by nebylo lepsi pridat k tomu jeste jednorucky nebo neco jineho,diky

Hodnocení: 0
Qwake
Vloženo: 19:48:11, 19.12.2008 | profil autora
Mohly by se pohybovat kolem minuty až minuty a půl ... ale prostě ... až můžeš, tak dáš další sérii

Hodnocení: 0
XeXtrEmE
Vloženo: 18:14:45, 19.12.2008 | profil autora
Jak dlouhé mají být přestávky mezi různými cviky? Děkuji za odpověd

Hodnocení: 0
XeXtrEmE
Vloženo: 20:54:50, 18.12.2008 | profil autora
Jestliže dokončím ten šestý trénink jak mám dále posilovat? Mám zase zvýšit váhu o 5 kilo a dál jet podle plánu? Nebo mám zařadit jiný objemový trénink? Jak dlouho má tento typ tréninku trvat? Děkuji za odpověd.

Hodnocení: +1
Č174
Vloženo: 22:47:24, 09.08.2008 | profil autora
Jooo toto zkusim po Bearu co mi začně Hokej jenom si to nějak budu muset poupravit,pojednu to bez nohou..

Hodnocení: 0
Lucias
Vloženo: 18:07:16, 04.06.2008 | profil autora
Trenink vrele doporucuji .. nabral jsem 6,5 kila a byl to konecne posun dopredu !

Hodnocení: 0
becik
Vloženo: 22:40:02, 30.12.2007 | profil autora
nebojse z vecima vahama mi je 16 a to co tu psali je i tez malo ale neco za s prehnali delej to podle sebe kolik z vednes abys dal 10opakovani ve 3 seriich a postupne su tu vahu pridavej jak to tam je popsane treba nemusis co tyden z vysovat o pet kilo ale tak co trenink treba co kilo navic dve kila a proste abys dal 10opakovani tak .. ale ten sval ti roste jen kdys ho nejak vis zatizis jinak ne !a to si pamatuj

Hodnocení: 0
Palisandr
Vloženo: 21:21:26, 12.09.2007 | profil autora
Díky moc, ale mě je 18 a nejsem na tom ještě tak dobře abych zvedal takový váhy.Chodím do posilky krátce asi tak 2-3měsíce...jinak před tím jsem cvičil doma.Teď bych potřeboval nabrat svalovou hmotu..Mohl by mi někdo pomoct?S tím HST? Díky Všem :-9

Hodnocení: 0
Drahomir
Vloženo: 08:33:35, 01.02.2007 | profil autora
cvičím 3x týdně- dřep, mrtvý tah, bench, přítahy činky, military pres, biceps-jednoručky, triceps- kliky na bradlech a břicho a můžu říct, že když se to nakouří s pořádnými zátěžemi tak je to fakt bomba

Hodnocení: +1
Mihulík
Vloženo: 21:01:08, 18.01.2007 | profil autora
jakožto ne sice úplný nováček posilování,ale přece jen ne moc zkušený,spoustu cviků neznám a ani se mi na většinu nepodařilo najít popis.Nebyl by tady nějaký zkušenější kolega,který by měl chvilinku na začátečníka?;-)

Hodnocení: 0
josefg
Vloženo: 16:53:17, 11.01.2007 | profil autora
Moc cviků? Nepřijde mi, ted jsem začal dokonce cvičit 2-3 cviky na jednu partii(u velkych svalových partii). A když někde není volno, tak se to da nahradit podobným cvikem. To nechodiš do moc vybavené posilovny teda. ;-) Jinak úspěch, když se to dodržuje a dbá se na stravu, tak parada. 6kg za 7 týdnů. Ale to asi u každého cvičení :)

Hodnocení: +1
merge
Vloženo: 18:42:50, 06.01.2007 | profil autora
Nevím, ale odcvičit na jeden trenal 10 cviku a v každem dvě série, to bych musel být v posilce asi sám.Jinak bych asi věčně čekal než se mi stanoviště uvolni. Jinak to vypadá zajimavě i rozumně.

Hodnocení: +1
Krtko66
Vloženo: 14:51:26, 22.12.2006 | profil autora
Takže si spokojný pretože ja som to tiež skúšal a bol som maximálne spokojný teraz robím znova klasiku 4x6 3 série veľké partie malé 2x6 ale to je už takmer znova 2 mesiace a chcem sa zase vrátiť k HST lebo mi to úplne vyhovovalo časovo, a nebola žiadna únava, a cítil som sa fajn, chodím makať 3 krát do týždňa čiže každá partia raz do týždňa, víkendy chodím plávať a podobne masáže proste relax. ;-)

Hodnocení: 0
josefg
Vloženo: 13:53:55, 21.12.2006 | profil autora
opravdu to funguje. Můžu doporučit. Není třeba dřít do selhání, ale odcvičit poctivě a pak 2 serie na cvik stačí plus rozcvičovací samozřejmě. A každou partii 3x týdně. Za měsíc jsem se dostal na své před rokem půlroční maximum co se týká váh.;-)

Hodnocení: 0
Krtko66
Vloženo: 15:06:35, 18.09.2006 | profil autora
ste niekto tento ty tréningu? ak áno aké boli výsledky ?

Hodnocení: 0
m4x
Vloženo: 14:22:34, 24.07.2006 | profil autora
vobec neide verzia pre tlac







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra