Reklama:

Extrifit Vás odmění za výsledek 2015: rozhovor s dorostencem Danielem Kořínkem

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Osobnosti

Již třetím rokem odměňuje firma Extrifit závodníky a závodnice mládežnických kategorií v rámci projektu Odměna za výsledek. Podmínky této akce si můžete přečíst zde. V krátkosti jde ale o to, že všichni účastníci jarních mistrovských soutěží, kteří se rozhodli ve své přípravě vsadit na značku Extrifit, docílili medailového umístění buď na mistrovství Čech, nebo mistrovství ČR a nemají pozitivní dopingový test, mají nárok na odměnu do výše až 100 % jimi vynaložených finančních prostředků ve formě doplňků výživy dle vlastního výběru. Jedním z takto oceněných sportovců je i dorostenecký vicemistr Moravy a medailista MČR Daniel Kořínek.

Danieli, mohl by ses našim čtenářům krátce představit?

Zdravím všechny čtenáře. Je mi 18 let, pocházím z Břeclavi, kde také studuji obchodního manažera, momentálně mám před sebou maturitní ročník. Cvičím ve fitness centru H-Fitness.

Ty jsi jeden z těch, kteří využili nabídky Extrifitu prezentované v akci Odměna za výsledek. A také jsi na tu odměnu dosáhl. Pochlub se, za co ti byla vlastně předána?

Po 7 měsících usilovné přípravy pod vedením mého trenéra Milana Obořila jsem dokázal získat titul vicemistra Moravy a Slezska a třetí místo na MČR ve starším dorostu nad 72 kg, což považuji za tak krátkou dobu a na první sezónu za veliký úspěch.

Myslíš si, že ti tato akce pomůže i v následujícím období?

Určitě, Hydro vypiju a Iso schovám do další přísné diety! (smích)

Kde vidíš své silné stránky a naopak slabiny? Jak je hodláš zlepšit?

Mé silné stránky jsou asi v šířce ramen, zad, úzkém pasu, hloubce břicha, dále bych řekl, že se mi podařilo o hodně zlepšit nohy, ale naopak mou slabinou jsou prsa, ruce a celkově objem svalů na celém těle musím do další závodní sezóny zlepšit, takže se bude makat 2x tak tvrději než minulý objem.

S kým na své přípravě spolupracuješ asi tak nejvíc?

Jak už jsem zmínil, tak největší podíl na mé přípravě má trenér Milan Obořil, dále rodina, celý Elite Team a kamarádi, za což jsem jim všem velice vděčný.

Co ti v předsoutěžní přípravě dělalo největší potíže?

Největší problém bylo, když jsem si nesměl dát vločky s proteinem. (smích)

A co si naopak myslíš, že je na soutěži nebo v přístupu k závodění tvojí silnou stránkou?

Asi neprorazitelná vůle jít si za tím, co jsem si určil, a nepřestat, dokud toho nedosáhnu, také bojový duch, ale jelikož tohle byla má první soutěž, tak se ještě vše určitě neprojevilo. (smích)

Co plánuješ v nejbližším období?

Momentálně nastane období, kdy se budu muset učit, učit a učit, jelikož jdu do maturitního ročníku a rád bych školu dokončil, abych měl pak dostatek času na přípravu. Takže v nejbližším období to vypadá jen na objemovou přípravu a plácání hmoty, protože už budu junior.

Co bys poradil svým vrstevníkům v tréninku? Co se ti nejvíce osvědčilo?

Hlavně klaďte důraz na techniku. Osvědčilo se mi, že když jsem začal makat jakoukoliv partii tak, jak se má, procítil to, zatínal a snažil se propojit hlavu se svalem, potom to teprve rostlo. (smích)

Ty sis "naporoučel" v rámci tvé odměny Iso 90 a Hydro 80. Proč zrovna toto?

Hydro jsem chtěl, protože je to rychlá bílkovina, která jde velmi rychle do svalu, takže se po tréninku bude hodit, a Iso mi kluci poslali asi jen tak, abych už začal zase hubnout, protože jsem po soutěži asi tlustý. (smích)

Řekněme, že někdo má výrazně omezený rozpočet. Pokud bys tedy měl zvolit jediný doplněk, který by to byl?

Tohle je velice těžká otázka, odpovědí na ní je fakt hodně, sáhl bych místo doplňku spíš po masu. Ale kdyby to mělo být vážně ze strany suplementů, tak nejspíš protein.

Vraťme se k tréninku. Co je tvou nejlepší partií a jak ji cvičíš?

V dietě jsem si strašně oblíbil trénink nohou, když nepočítáme trénink v superkompenzaci, kdy jsem chtěl, aby trenér zavolal kněze. (smích) Momentálně se v mém tréninku nachází dřepy, výpady, zakopávání, předkopávání, rumunský mrtvý tah.

Jaký je tvůj momentální tréninkový split a s jakým rozložením svalových partií?

Momentálně budu začínat tréninkovou metodu MXM, která se cvičí 3x týdně a rozložení je ramena, triceps, biceps, břicho / nohy, lýtka / záda, prsa, břicho.

Na jaké soutěži tě zase uvidíme?

Pokud zvládnu maturitu, tak potom snad na každé. (smích) Chci se připravit na podzim 2016 a pak na jaro.

Máš nějaký vzor, někoho, kdo tě motivuje více než jiní?

Motivuje mě hodně lidí, ale nejvíc mě motivoval a motivuje Milan. Dokáže podržet, povzbudit a při tréninku slyšet "ještě 3, tohle se nepočítalo" je na jednu stranu tak bolavé a na druhou stranu lepší pocit po tréninku neznám.

Chceš na závěr něco dodat?

Pokud by někoho zajímal průběh mé další přípravy, tak mě najdete na Instagramu. Děkuji Extrifitu za odměnu, za rozhovor a přeji pěkný zbytek dne všem.


Líbil se Vám článek?
Sdílejte ho na Facebook. Děkujeme.

Související články:

Diskuse k článku:
Reklama:
Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.

Zobrazit všechny příspěvky







Jméno: pamatovat
Heslo:
Víte, že...
...poslední objednávka v obchodě
Ronnie.cz byla před 117 sekundami?



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra