Reklama:
Proteinová svačinka od Smartlabsu 3000 g + 908 g ZDARMA
Nesnídáte? Nesvačíte? Máme pro Vás skvělý tip, jak to napravit! Více zde.

Růstový hormon - jak přirozeně
zvýšit jeho hladinu pro nárůst svalů

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Výživa

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
Názory, které čtenáři považují za kvalitní:
+13 hlasů Magumi - Podle toho, co jsem četl já, tyhle drobné manipulace s při..
+4 hlasy eSko - Růstový hormon se vylučuje nejvíce v non-REM fázi (v první..
+3 hlasy Darkkiller - 100 % souhlasím !
+2 hlasy eSko - Pokud bychom neustále koukali na GH, tak proč vlastně jíst..

Hodnocení: 0
Jiří Dvořák
Vloženo: 12:29:42, 13.07.2014 | profil autora
Potřeboval bych poradit. Trénink mi začíná v 17h. a končí v 18h. to si dám sachariďák a BCAA přijdu domů dám si sprchu a pak protein 80. To už je 19h. a jdu si chystat jídlo. když jsem už najedenej je skoro 20h. a to už se pomalu chystám spát, to chodím tak mezi 20:30 a 21h. abych spal alespoň těch 7,5 až 8h. Takže tam mám jídlo před spaním což není ideální pro produkci růstového hormonu. Tak jak bych to měl udělat z tím jídlem? Dát si třeba jen samotný tvaroh nebo nejíst vůbec?

Hodnocení: -2
MAST3R
Vloženo: 13:10:22, 13.07.2014 | profil autora
Viz. příspěvek od Magumiho. 1)Po tréninku máš mít nejkvalitnější jídlo dne. Takže, že se nenajíš nebo si dáš tvaroh je kravina. 2)Spánek je přeceňovaný. Samozřejmě je nutno spát, ale 8 hodin? To si nemůže dovolit každý. Arnold říkal, že se má spát max. 6 hodin, zbytek je plýtvání. Přijde mi to jako klasický paradox. Čím více informací máme, tím hůře.

Hodnocení: +2
eSko
Vloženo: 13:30:42, 13.07.2014 | profil autora
Pokud bychom neustále koukali na GH, tak proč vlastně jíst? Co takhle hladovět celý den a mít zvýšený GH? :) GH se stará hlavně o mobilizaci energetických zásob, na růst svalové hmoty tam nějaký vliv bude, ale ne tak velký, jak prezentují všichni IF vyznavači a podporovatelé půstu, tato sorta lidí si jen prostě musela najít nějaké pozitivní důvody hladovění, ačkoliv některé z nich výrazně přeceňují, aby podpořili svoji volbu stravování. To jen taková odbočka. 1) V 18 h po tréninku dát nějakou tekutou výživu (z daného popisu tipuju, že v dietě nejsi, takže BCAA jsou pltývání penězi) držel bych se max sachariďáku a hydrolyzovaného proteinu v nějaké rozumné dávce. 2) V 19 h kvalitní pevné jídlo 3) Spánek mezi 20:30 - 21. h. Co takhle, Jirko? To Master: Spánek je čistě individi věc, já osobně nejsem ready, jakmile nenaspím aspoň 5 plných fází spánku. Znám lidi, co v pohodě fungují bez známky únavy celý den, i když naspí jen tebou zmíněných 6 hodin a také znám lidi, co to mají opačně. Obecné poučky o délce spánku jsou spíše jen takové vodítko. A vyjádření známých osobností o tom, kolik spí a zároveň to doporučují? Ale no tak :) Např. Gordon Ramsay spí denně 5 hodin a nedoporučuje spát více jak 6 hodin denně, jinak člověk plýtvá časem, který by mohl věnovat bussinesu... ale co kdy po 5-6 hodinách spánku někdo není schopný fungovat? Má se tím automaticky řídit? Nesmysl.

Hodnocení: 0
Yogi Rulez
Vloženo: 10:38:45, 22.06.2017 | profil autora
Jak píše eSko, spánek je hodně individuální věc jak z pohledu hGH, tak regenerace a nabrání sil a energie na další den. Někdo je odpočatej za 6h a někdo ani ne za 8. Stejně tak to je jiný po těžkým dni a jiný po dni v kanceláři u kompu. Jinak po tréninku určitě hydro, glutamin a po chvíli třeba nějaky rychlý sacharidy ... pak kvalitní jídlo.

Hodnocení: 0
Lukas7272
Vloženo: 23:40:27, 01.04.2014 | profil autora
Zdravim chalani čital som zevraj najviac rastoveho hormonu sa vytvara v spanku v noci ked spim, ja ale pracujem na smeny(a stagnujem uz dlhsiu dobu)... myslite ze by som mal zacat pouzivat doplnky s rastovym hormonom? pripadne mate nejake rady ?

Hodnocení: 0
Yogi Rulez
Vloženo: 10:42:13, 22.06.2017 | profil autora
Určitě, první fáze spánku je největší továrnou růstovýho hormonu. Ačkoliv je z mnoha hledisek lepší chodit spát a vstávat zhruba ve stejnou dobu, i směnám se lze nějak přizpůsobit a najít si tam stálej a funkční vzorec. Před spaním je fajn zhruba 2-3 hodiny nejíst už, jinak se vyplavuje hGH výrazně méně a tělo musí spíš řešit trávení. Něco málo o tom píšu na blogu https://www.rustak.cz/blog/ tak můžete mrknout.

Hodnocení: 0
Adam227
Vloženo: 15:14:16, 28.03.2014 | profil autora
Skoda , ze sa v clanku nepise aj o vedlajsich ucinkoch pripadneho dopingu. Cisto z informativneho hladiska by sa to urcite hodilo.

Hodnocení: +13
Magumi
Vloženo: 15:04:38, 26.03.2014 | profil autora
Podle toho, co jsem četl já, tyhle drobné manipulace s přirozenou hladinou hormonů nemají absolutně žádný vliv na reálně pozorovatelné výsledky. Pokud do sebe ten testosteron, růstový hormon, inzulin a další látky nevpravíte zvenku v superfyziologickém množství, nemá cenu to řešit. Je lepší se soustředit na to, abyste zvedli víc, pořádně se najedli, dobře si odpočinuli, než laborovat s hladinami hormonů.

Hodnocení: +3
Darkkiller
Vloženo: 19:29:11, 26.03.2014 | profil autora
100 % souhlasím !

Hodnocení: 0
Pavliczech
Vloženo: 12:11:23, 07.09.2016 | profil autora
Já jim zas připisuju naprosto zásadní vliv :-) Jistě - pokud se bavíme o opravdových kulturistech tak neznám jediného kdo by nejel v hormonálním dopingu a v dávkách jaký se dávají kuřatům ve výkrmnách... Přirozeně se na objem `profíků` prakticky nedá dostat. Pokud se ale bavíme o běžným cvičení kde není cílem vypadat jako krabice má hormonální hladina zásadní vliv jak na tvorbu tak spalování tuků. Pak rozhodují takové `blbosti` jako čas tréninku, doba tréninku, čas a objem posledního jídla, denní světlo, kvalita vzduchu v posilovně nebo délka spánku. Dneska každý řeší jen jestli dát 3 kila proteinu před nebo po tréninku. Ruku na srdce - jaký máte výsledky? Kolik svalovky jste těma suplementama vybudovali za rok? Kolik tuku jste spálili pomocí burnerů? Taky víceméně nic? A co dál? Hledat silnější s ještě namakanějším bouchačem na krabičce? :-) Zkuste si někdy vyvětrat v posilce, projít se na čerstvým vzduchu, nežrat před spaním a prachy za suplementy dejte do pořádnýho jídla :-)

Hodnocení: 0
Pr!nc
Vloženo: 09:31:42, 26.03.2014 | profil autora
Dále je to také těžký trénink, kdy se tvoří hodně laktátu. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12797841 Ale hGH se secernuje více během půstu, vyznavači IF by nám jistě o tom něco řekli. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22386777

Hodnocení: +4
eSko
Vloženo: 21:21:41, 25.03.2014 | profil autora
Růstový hormon se vylučuje nejvíce v non-REM fázi (v prvních dvou cyklech). Nicméně co se týče GH, tak platí jedno: kdo dostatečně nespí, ochuzuje se o přírůstky. GH má největší vliv právě ve spánku. A jelikož jeho sekreci blokuje inzulin, tak je dobré se vykašlat na nějakou větší nálož sacharidů před spaním.

Hodnocení: 0
Najkl
Vloženo: 21:34:07, 25.03.2014 | profil autora
Pokud trénuji pozdě večer, co upřednostnit?? Sachry nebo zvýšený GH? Samozřejmě mám na mysli objemovou fázi, díky

Hodnocení: 0
Study
Vloženo: 20:05:39, 25.03.2014 | profil autora
Může někdo prosím stručně napsat, co vše pomáhá zvýšit růstový hormon? (Nejlépe někdo, kdo o tom fakt něco ví) Děkuji

Hodnocení: 0
Darkkiller
Vloženo: 20:30:38, 25.03.2014 | profil autora
Já když jsem se ptal endokrinoložky, jestli se dá GH nějak ovlivnit stravou, tak mi řekla, že 100% ne (pokud teda někdo nemá malnutrici, respektive má normální příjem potravy).

Hodnocení: 0
Pavliczech
Vloženo: 12:00:41, 07.09.2016 | profil autora
Strava možná neumí extremní nárůst ale může způsobit jeho blokaci. Každopádně já stravě dávám tak 10% na rozdíl od 90% který jí přisuzují výživoví poradci. Dneska je to skvělej byznys prodávat jídelníčky stažený z netu a když klient za půl roku příjde že se nic nestalo tak pokrčit rameny a říct že ho beztak nedodržoval. Lidi jsou hrozně zdegenerovaní reklamou tohodle byznysu. Já na stravu nekoukám. Nemám problém sežrat vaničku zmrzliny na posezení, dát si zákusky ... Přesto pokud je trénink a jídlo děláno ve správnou dobu nemám problém hubnout i s tímhle nebo budovat hmotu při mých naprosto ubohých doslova gramových příjmech bílkovin. Mozek dělá hmotu a nic jiného. Můžete zvedat 200 kg bench a rvát do sebe 2 kg bílkovin denně ale pokud je mozek nebude chtít použít tak je zase vypustí ven.

Hodnocení: 0
Ivan-hoe
Vloženo: 19:22:12, 25.03.2014 | profil autora
Můžu se jen zeptat jak je to s tím kefírem před tréninkem? Ne že bych to dělal ale proč je nevhodnej? Jen že jde snadno zpátky??

Hodnocení: 0
mapo
Vloženo: 17:50:34, 25.03.2014 | profil autora
V článku se píše, že 90% GH je uvolňováno při REM fázi spánku. Na konci článku stojí, že se GH vylučuje hl. při prvních dvou hodinách spaní. Jak to je? Myslel jsem, že REM fáze nastává až někdy k ránu, kdy vnímáme nejintenzivněji sny a jsme na pokraji probuzení...

Hodnocení: 0
Mr.IuS
Vloženo: 10:42:22, 26.03.2014 | profil autora
Fáze REM a nonREM spánku se v průběhu noci střídají, samozřejmě jejich intenzita se v průběhu noci různí;)

Hodnocení: +1
mmichaelveliky
Vloženo: 16:58:56, 25.03.2014 | profil autora
Proto jednoduché cukry mají charakter drogy, která vsugeruje mysli, že potřebujeme rychlou energii, aby k tomu nemohlo nikdy dojít a je zablkokovaná absolutní regenerační a tuky spalující schopnost těchto hormonů.Jsem přesvědčený o tom, že zvýšený inzulín opravdu budeje zejména tuky a že maximálních výsledků v redukci tuku nelze dosáhnout jinak, než tím, že budeme neustále držet nízkoglykemickou stravu. doslova fenomenální účinky na stimulaci IGF-1 a GHR má pravidelné podávání hydrolyzovaného proteinu. 30 min. před snídaní, před obědem, před tréninkem, po tréninku, před spaním atd. vždy cca 30 gramů bílkovin. Hezký článek

Hodnocení: 0
Pavliczech
Vloženo: 11:53:48, 07.09.2016 | profil autora
Lidí co utrácí za proteiny a další suplementy tisíce měsíčně vídám v posilovně x dnes a denně a jejich progres pokud vůbec nějakej je tak je naprosto zanedbatelnej. Myslet si, že stačí lít 5 odměrek proteinu denně a budu korba je jen mediální masírka profíků nalepených na krabičce. Borců co jedou v takových peklech po kterých i ženské narostou varlata a dělají to tak deset a více let. Masírovat tímhle mladý kluky a dělat z nich monstra během roku je jen byznys.

Hodnocení: 0
arkan
Vloženo: 16:35:48, 25.03.2014 | profil autora
Anaerobní zatížení s tvorbou LAKTÁTU (LA)stimuluje vylučování STH.

Hodnocení: -5
m1ro
Vloženo: 16:15:03, 25.03.2014 | profil autora
Příspěvek nasbíral příliš mnoho negativních hodnocení od ostatních čtenářů a jako takový byl systémem automaticky skryt.

Hodnocení: 0
by PeITeeR
Vloženo: 15:59:41, 25.03.2014 | profil autora
Clanek peknej, ale beru to spis jako takovje `uvodnik`. U mnoheho by se dalo plno veci ,o dost vic, rozepsat. Takhle jsou ctenari nuceni, nevim zda zamerne, gůglit.







Jméno: pamatovat
Heslo:
Víte, že...
...poslední objednávka v obchodě
Ronnie.cz byla před 71 sekundami?



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2019 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2019 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra