Před napsáním příspěvku nepřehlédněte
pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
Názory, které větší část čtenářů považuje za kvalitní:
Tuna si myslim, ze nieje moc dovod najimat si umelca, ktorym Adlt rozhodne je. Ak chcete z fotky dostat maximum, chce sa nad nou zamysliet, nad scenout, osvetlenim, uhlom, pozou atd a to su vsetko aspekty ktore robia vysledne umelecke dielo. Bohuzial kazdy kto ste boli na sutazi tak viete v akom sviznom tempe zavodnici pobehuju sem a tam, vyvolavania a pozovanie je pomerne rychle. Aj ked Adltovu pracu hodne obdivujem, som si skoro isty, ze vysledny efekt by nesplnil ocakavania jeho mena, pretoze tu kvalitu a myslienku nejde vtrepat do toho zhonu ktorym sutaz prebieha. Co viem tak Pepa na sutaziach casto foti v zakulisi borcov v klude, s osvetlenim a vsetkym co je k tomu potreba (aspon som to niekolko krat videl na videu). Od fotenia sutaze sa proste ocakava, ze fotograf cvakne v idealnom pripade kazdeho borca v kazdej poze, co uz nieje az tak o umeni ako o postrehu a skusenostiach.
Michale děkuju za odpověď. Netuším nic o finančních možnostech toho kterého serveru, nebo časopisu. Přesto jsem přesvědčený, že minimálně na nejdůležitější mezinárodní závody by si Pepíka prestižní mědia mohla najmout. Dnes je vše o domluvě a s Pepíkem se domluvit dá vždycky. Ono když jsou potom ze závodů mnohem kvalitnější fotografie ze zákulisí které nafotili státní trenéři, než fotografie z podia které nafotil rádoby profík, je to fakt smutné. Je pravda, že někteří z nich se skutečně hodně zlepšili a třeba nedávné závody v USA byly nafocené až nečekaně dobře.Někdy je to ale skutečná tragédie. Sám jsem si nedávno prožil pár SMS a telefonátů s dotazy jestli jsem zdravej a v pořádku, že na podiu vypadám strašně špatně. Podíval jsem se na net a odpověděl, že jsem v pořádku, ale patrně s sebou máme hooodně dobrého fotografa:-)...ty fotky to byla fakt hotová poprava:-) Nebudu psát o jaké závody šlo, ani kdo to fotil (ty to jistě budeš vědět)...po pravdě jsem se o to ani nezajímal a tak jen vím, jak dotyčný vypadá, ale jméno neznám a rozhodně ho tady nehodlám taky popravit. Kulturistika je o vzhledu a proto by se právě na dobré focení měl dávat velký důraz.
Pepa Adlt je profesionál a jako takový má jistě svoji cenu, která bude poměrně vysoká. Myslím, že pro jakékoliv médium by bylo nereálné, aby ho zaměstnali jako fotografa na plný úvazek a posílali ho na soutěže a rozhovory. A dost pochybuju o tom, že by o to měl Pepa Adlt zájem, protože on tvoří umění, ne sériové fotky.
Co se týče fotografií ze soutěží, tak ty obvykle vznikají v obrovském množství a aby byly na webu prakticky okamžitě, tak je nutné do určité míry ustoupit kvalitě. Prostě to nejsou studiové fotky a je třeba je tak brát. Na druhou stranu třeba na našem webu jsou fotky z naprosté většiny domácích soutěží na webu ještě v průběhu soutěže, což si myslím, že rozhodně není standard.
Co se týče profilů závodníků, opět, je třeba si uvědomit, že závodníků, které chceme před soutěží oslovit, je třeba 8 - 10, někdy i více. Je absolutně nereálné, abychom se za všemi rozjeli a k rozhovorům jim udělali fotky. Proto jsme rádi, když pošlou alespoň vlastní fotky z přípravy, i když jsou třeba focené mobilem. My se alespoň pokusíme je v grafickém programu případně trošku zkvalitnit.
Pepík je borec a ten holt něco stojí.
Nicméně když se u článků objevují série fotek z mobilu tak to je opravdu na pováženou.
Trošku se divím, že kulturistická média právě Pepíka neosloví, aby fotil soutěže, fotky k rozhovorům atd. Možná už jsou jiní dobří fotografové, ale jistě né lepší než je on, tak proč nevyužít to nejlepší? Když vidím fotky z podií focené mezi pozami, nebo v neúplné poze, nebo sice v poze, ale z úplně jiného úhlu než by to mělo být focené, vždycky se divím, že někdo neosloví Pepíka-tomu by se nic takového nestalo.
Další skvělý Láďovo komentář, pokračuj
.
Jen by si to zasloužilo možná trochu víc Adltovo fotek.....
Moc hezky napsaný...Láďo,souhlasím že Adltovy fotky znamenaly takovou menší revoluci v fotoprezentaci našich kultíků.Jsem moc rád,že Ronnie.cz zveřejnilo tento článek,který připomene i tohoto fenoména české kulturistické fotografie...Díky
.
.
.