Reklama:

Výživová poradna (03/2013):
Tréninkový vs. netréninkový den

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Výživa

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: 0
Johny.Fox
Vloženo: 07:23:56, 06.03.2013 | profil autora
Článek se mi líbí, jen bych se rád zeptal, jak by to bylo v redukční fázi, kdy se nesnažím o objem. Kolik sacharidů a bílkovin na kg TH? Jsem spíše endo-mezo, v současné době 83 kg na 188 cm. Díky, pokud se odpovědí někdo bude zabývat

Hodnocení: 0
seanito
Vloženo: 14:31:19, 05.03.2013 | profil autora
Hezký článek, rozhodně v něm pár věcí za zvážení stojí, zvláště systém přijímaní sacharidů v netréninkových dnech a proteinů v těch tréninkových. Jako tip uvádím horkou novinku, že samotný Arnie přijal pozici šéfredaktora v M&F, to by na ronniem asi chybět nemělo (viz dnešní článek na idnes, sekce revue).

Hodnocení: 0
nebuzardar
Vloženo: 11:48:51, 05.03.2013 | profil autora
skvely clanok, uzil som si ho .







Jméno: pamatovat
Heslo:



Supertelo.cz, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 03222543 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2022 Supertelo.cz, s. r. o. • Copyright © 2001-2022 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie