Reklama:

Suplementy: kloubní výživa (I.)

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Suplementace

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
Názory, které větší část čtenářů považuje za kvalitní:
+3 hlasy eSko - Google: Posílení svalstva rotátorové manžety Jinak z mé..
+2 hlasy Xaphan69 - Vzdy minimalne hrube protahnuti a jedna serie s nizkou vah..

Hodnocení: 0
downunderer
Vloženo: 08:57:02, 22.07.2012 | profil autora
diky panove.Google je vsemocna zbran.

Hodnocení: 0
Francoa
Vloženo: 13:14:32, 21.07.2012 | profil autora

Hodnocení: 0
Francoa
Vloženo: 12:58:34, 21.07.2012 | profil autora

Hodnocení: +3
eSko
Vloženo: 10:36:38, 21.07.2012 | profil autora
Google: Posílení svalstva rotátorové manžety

Jinak z mé vlastní zkušenosti. Problémy s rameny přicházejí často, pokud člověk `prdí` na zadní a střední hlavu deltového svalu a naopak přetěžuje hlavu přední (bench-press, rozpažky, jednoručky, tlaky na ramena atd.). Je potřeba cvičit zadní hlavu stejně intezivně a stejně často, jako hlavu přední.

Další zhoršující faktor pro ramena jsou oslabené mezilopatkové svaly, které drží ramena ve správné fyziologické poloze (stahují je vzad).

Posledním markantním faktorem jsou zkrácené prsní svaly, které tahají ramena vpřed a cviky tak není možné zvládnout technicky správně.

Co se týče zápěstí, tak si dávej bacha, aby si benchovou tyč, JČ apod. držel s rovným zápěstím a neklopil ho `vzad`. Záleží taky, jak máš stavěné lokty. Zjistíš, když si dáš rovně ruce podél těla dlaněmi vpřed a mrkneš se jak moc ti jde předloktí směrem od těla. Pokud hodně, tak ti bicepsový zdvih s VČ nikdy nebudou dělat dobře (je to dáno anatomickou stavbou) a budeš přetěžovat to, co nemáš. V takovém případě jsou vhodnější JČ a naopak VČ zařadit jednou za čas.

Vhodné je také, nechat si zkontrolovat techniku od někoho, kdo ví, jak má vypadat.

Hodnocení: 0
downunderer
Vloženo: 03:55:37, 21.07.2012 | profil autora
By me zajimalo jake cviky delat na tyto svaly,abe se clovek vyvaroval tem dysbalancim.Zrovna nedavno jsem mel tento problem.Pichavy pocit nekde uvnitr ramene pri sikmem benchpressu a pri rozpazkach.Pri jinych cvicich nebyl problem a ani zadna bolest.Jak to delam vzdycky a jak ted uz vim neni dobre to delat,cvicim dal a snazim se vyhybat bolestivym cvikum az proste bolest odezni.Ale copak bych mohl posilovnu na mesic nebo dva vynechat.A vzdycky tak do 4-8tydnu opravdu bolest zmizi.Pred casem to bylo nekde v zapesti,to sem zas nemohl delat poradne bicepsovej zdvih a pritahy velke cinky k brade na ramena.

Kazdopadne dekuji redakci za dalsi zajimavy clanek.Proto je Ronnie.cz v mych zalozkach na prvnim miste!

Hodnocení: 0
petr616
Vloženo: 19:04:53, 20.07.2012 | profil autora
Je jasny, ze problemum s kloubama a slachama by se melo predchazet, ale co by mohlo pomoct kdyz uz je na prevenci pozde ?

Hodnocení: 0
greenmanDave
Vloženo: 16:49:05, 20.07.2012 | profil autora
Xaphan69: a ještě před tím protáhnutím a lehkýma sériema aspoň 5 minut kardio (klidně i 10mmin). Nedělá to skoro nikdo.

Schválně kolik lidí si kupuje kloubní výživu a přitom se ani neumí pořádně rozcvičit a protáhnout?

Chtělo by to víc veslařských trenažérů v posilovnách, je jich minimum a přitom jsou na rozcvičení podle mě nejlepší. (pracují všechny klouby v těle)

Hodnocení: +2
Xaphan69
Vloženo: 14:08:11, 20.07.2012 | profil autora
Vzdy minimalne hrube protahnuti a jedna serie s nizkou vahou na vse. Predkopavani delam do takoveho...uhlu 160-170° vic ne, nejak to kolena nechcou. Atd. Kdyz pobolivaji (velmi zlehka) upony tricepsu, dam si danou serii s nizkou vahou jeste jednou, pripadne mensi vahu v treninku. Ja hlasam, ze ,,Pridat serii muzes vzdycky, ale kdyz to poser*s tak ubart ji neuberes.`

Hodnocení: 0
growler
Vloženo: 12:36:14, 20.07.2012 | profil autora
vacsinou tieto clanky necitam,ale pri tomto mam pocit ako by autor vychadzal ` so mna ` rotarovu manzetu som mal narthnutu (vyse roka bez cvicenia) a pri tricepsovej extanzii v sede za hlavou mam kurevske bolesti v lakti,ktore mi uz zacinaju pri akychkolvek cvikoch na triceps ... co z toho vypliva ? ano spravne,treba zaradit klbovu vyzivu nandrolon







Jméno: pamatovat
Heslo:
NOVÉ PŘÍSPĚVKY ČTENÁŘŮmagazínJ&M podcast: Zhodnocení Mr. Big Evolution Pro 2021 a naše "kauzy"
maxpoint97 (11:51) • Mikuc: děkuju i za sebe 😊 Jinak bych zde chtěl dát veřejně za pravdu Jardovi - Benth...
magazínJ&M podcast: Zhodnocení Mr. Big Evolution Pro 2021 a naše "kauzy"
jari (11:43) • Mikuc: Děkujeme, vážíme si toho. *1*
magazínTréninkový videolog: Pavel Beran (05/...
Jarda 74 (05:11) • Moc pěkný!
magazínJ&M podcast: Zhodnocení Mr. Big Evolution Pro 2021 a naše "kauzy"
Mikuc (23:43) • Kdo jinej?:))) Máte pravdu a díky za vás! Osobně si myslím, že nemáte proč něco na kame...
magazínSlavoj Bednář den před Wings of Stren...
1boris111 (23:13) • Břicho,strašný!!Kde je ten progres,co sliboval?12-13 místo a bude rád.



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2021 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2021 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie