Reklama:

Deset mýtů o procvičování
břišních svalů

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Trénink

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
Názory, které čtenáři považují za kvalitní:
+5 hlasů Bali - Výbornej článek, konečně se někdo nebojí napadnout šikmou ..
+5 hlasů pawell - Tohle by se mělo učit ve škole. Už mě opravdu bolí oči z t..
+4 hlasy cutlerjakstehno - ono celý to procvičováni břicha izolovaně je krásná věc, a..
+2 hlasy Xaphan69 - Treba tzv. ocelove polobotky. Zkus si dat na kazdou nohu 5..
+2 hlasy RavenStalker - Sedy lehy NE, zkracovačky ANO (ty správný, ne šviháky)

Hodnocení: 0
Arnold Strong
Vloženo: 19:22:48, 20.03.2012 | profil autora
no vytáční s tyčí je stejně jako jsou metronomy cvik na rotátory páteře a slouží taky k prevenci bolesti bederní páteře (nebo v menších obtížích ) šikmé svaly se zapojují,ale oparvdu neznám nikoho kdo by cvičil tyhle cviky aby mu narostly šikmý břišní svaly ten termín horní spodní břicho už je tak zažranej že se používá v každý učebnici - s tím už se nic neudělá

Hodnocení: 0
Gerallt
Vloženo: 21:50:33, 19.03.2012 | profil autora
já cvičim břicho na bosu,s malym míčem mezi nohama a jsem maximálně spokojenej..pokud to člověk jede fakt poctivě,stačí 3x6-7 opakování a je to..

Hodnocení: +1
Mablung
Vloženo: 18:00:10, 19.03.2012 | profil autora
`Podívejte se do jakékoli posilovny a uvidíte cvičence, kteří ... ` Oblíbená fráze (v mnoha obdobách) pana Smejkala která obvykle uvádí pěknou blbost. Vytáčení trupů s tyčí je cvik po kterém nerostou svaly, tudíž ho prakticky nikdo necvičí. V jakékoliv posilovně ...

Hodnocení: +2
RavenStalker
Vloženo: 16:34:02, 19.03.2012 | profil autora
Sedy lehy NE, zkracovačky ANO (ty správný, ne šviháky)

Hodnocení: 0
RavenStalker
Vloženo: 16:29:56, 19.03.2012 | profil autora
Musím souhlasit s autorem, dobrý článek.

Hodnocení: 0
Manek49
Vloženo: 16:25:48, 19.03.2012 | profil autora
Ano, přesně tak, v podstatě všichni tebou jmenovaní to ze zdravotního hlediska cvičí špatně a dávat tyto cviky žákům první třídy je prvotřídní prasárna, kterou bohužel většina učitelů dělá. Mýtus číslo devět bych vytisknul a pověsil do každý posilovny.

Hodnocení: +1
cutlerjakstehno
Vloženo: 16:05:23, 19.03.2012 | profil autora
primární úkol břišních svalů je zkracovat vzdálenost mezi pánví a klíční kostí. děje se to když si sedáš a leháš? NE. to se dá pochopit,ne?

Hodnocení: 0
Xaphan69
Vloženo: 14:45:10, 19.03.2012 | profil autora
zacinate cvicit. Ale napriklad. Musite mit urcitou progresi. Tedy nemuze rekneme rok tvrde trenujici cvicene, co zlepsil od zacatku vykon v benchpressu o 100%, nohy treba taky tak cvicit bricho se stejnou zatezi. Zvysovani opakovani do extremnich hranic neni progrese, ale jen jakysi chaby postup.

Hodnocení: 0
Martinn24
Vloženo: 14:39:43, 19.03.2012 | profil autora
Nejúčinnějšími cviky na břicho jsou klasické sedy lehy, zkracovačky, vleže kmitání nohama(neboli stříhání) a pohyb nohou jako při jízdě na kole a to mi nikdo nevymluví. Tyto cviky se učí už v 1. třídě na ZŠ v tělocviku jako efektivní na procvičení břicha. Cvičí je všichni fotbalisti, hokejisti, gymnasti, atleti atd. Chcete mi snad říct, že to cvičí všichni úplně zbytečně a zapojují u toho jiné partie jen ne břicho?

Hodnocení: 0
mety
Vloženo: 14:12:50, 19.03.2012 | profil autora
clanek k tematu.. kazdy spickovy boxer dela tisice sedu lehu denne.. samozrejme se jich nebat http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/to_crunch_or_not_to_crunch

Hodnocení: +4
cutlerjakstehno
Vloženo: 14:10:33, 19.03.2012 | profil autora
ono celý to procvičováni břicha izolovaně je krásná věc, ale když někdo poctivě tahá v předklonu, pozvedává, dřepuje nebo třeba na baráku štípe dříví, tak to ani nebude potřebovat.

Hodnocení: 0
f-lex
Vloženo: 14:07:06, 19.03.2012 | profil autora
svatá pravda od začátku do konce,nechce se mi věřit že lehsedy ještě někdo dělá

Hodnocení: +2
Xaphan69
Vloženo: 14:06:27, 19.03.2012 | profil autora
Treba tzv. ocelove polobotky. Zkus si dat na kazdou nohu 5kg a uvidis ten drasticky rozdil (samozrejme bez sedu lehu... ) pri zarazeni vhodneho cviku, treba i na lavici na sedy lehy, kde jsi naopak a delas s nema plynulou svicku v uhlu +/- 60°. Chci videt jak nekdo prumerne cvicici bricho jich udela vic jak 20

Hodnocení: 0
cutlerjakstehno
Vloženo: 14:05:34, 19.03.2012 | profil autora
funkce břišních svalů spočívá v přibližování oblasti pánve k oblasti klíční kosti. cviky jako `sedy lehy` tenhle základní anatomický fakt nerespektují, jde o úplně jiný druh pohybu. co z toho logicky plyne? sedy lehy a jejich verze na římskejch lavičkách jsou při procvičování břicha celkem k ničemu.

Hodnocení: +1
cutlerjakstehno
Vloženo: 14:00:01, 19.03.2012 | profil autora
proč by to nemyslel vážně, když je to pravda?

Hodnocení: -6
Martinn24
Vloženo: 12:39:24, 19.03.2012 | profil autora
Příspěvek nasbíral příliš mnoho negativních hodnocení od ostatních čtenářů a jako takový byl systémem automaticky skryt.

Hodnocení: -2
Martinn24
Vloženo: 12:36:42, 19.03.2012 | profil autora
bože, 12-15 opakování třeba na sed leh. To je výsměch, to udělá každá lemra:) Běžte se podívat na gymnasty, jak se cvičí břicho. Až uděláte 100 sedů lehů najednou bez nějakého držení nohou a s rukama za hlavou tak si můžete říkat, že máte silné břicho. Uvědomte si, že nejde jen o `sixpack` ale pokud zvedáte těžký mrtvý tah a dřepujete s velkými vahami, tak potřebujete mít opravdu silnou břišní stěnu a to vám těch vašich 12-15 opakování ve 3 směšných sériích nezajistí.

Hodnocení: +5
pawell
Vloženo: 11:44:00, 19.03.2012 | profil autora
Tohle by se mělo učit ve škole. Už mě opravdu bolí oči z toho davu zoufalců, kteří si ničí záda sedy - lehy a přednožováním švihem s rovnýma nohama.

Hodnocení: +5
Bali
Vloženo: 10:59:03, 19.03.2012 | profil autora
Výbornej článek, konečně se někdo nebojí napadnout šikmou lavici na sedy lehy Ještě by to chtělo napsat něco málo o hyperextenzi,která je naprostý nesmyl a budu nadmíru spokojen







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2020 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2020 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra