Reklama:

Glosa:
Máme skvělé zákazníky

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Ostatní

„Já bych se zlobil, kdyby mi zásilka nedorazila 14 dní. Hodně. Dokonce se někdy zlobím i na Alzu, když si dovolí mi doručit zásilku od nich třeba až za dvě hodiny po objednání,“ píše ve své glose Martin Jebas, majitel serveru Ronnie.cz a bývalý předseda Svazu kulturistiky a fitness České republiky.

Že se něco děje, signalizovaly zprávy kolegů z našeho skladu už v průběhu minulého týdne. Že se děje něco velkého, se pak naplno ukázalo těsně po víkendu. Nezvykle mnoho zákazníků našeho e-shopu se začalo obracet na infolinku či psát prostřednictvím e-mailu, že jejich zásilky z obchodu - zasílané poštou - stále nedorazily. Pondělní odpoledne jsme věnovali komunikaci se zástupci pošty, zdali „bude líp“. Nebude. Až do Vánoc prý nebude. „Chcete dobrou radu?“ zeptal se mě poštovní doručovatel, který k nám jezdí už léta a na kterého jsem si, abych měl názor i z terénu, sám počkal. „Na poštu až do Vánoc úplně zapomeňte, nikdo nic nestíhá.“

No jo, zapomeňte, to se snadno řekne. Napsat upozornění do košíku v e-shopu, že poštu aktuálně nedoporučujeme a že má zpoždění, to bylo hotové jedna dvě. Ale co s balíky zákazníků, které jsou kdesi na cestě? Zkušebně jsem si na stránkách pošty zkusil vysledovat desítku zásilek z minulého týdne. Doručena jediná. Tak další desítku z týdne předminulého. Doručeny čtyři. Uf!

To už ale bylo úterý a zprávy zákazníků se množily čím dál více. Narychlo jsem v průběhu dne naprogramoval "robota", který zkontroloval stav doručení všech zásilek odeslaných Českou poštou za posledních zhruba 14 dní. Výsledek byl smutný, 450 z nich zatím ke svým příjemcům nedorazilo. Empatie je dobrá vlastnost, v tuhle chvíli jsem za ni ale moc rád nebyl. Když si totiž uvědomím, jak jsem sám nerad, když mi něco objednaného nepřijde hned zítra, jak se asi cítí naši zákazníci, co nyní čekají na zásilku klidně i dva týdny?

S kolegy ze skladu jsme se domluvili, že všem příjemcům s opožděnou zásilkou napíšu. Jednak ať vědí, kde a proč se jejich zásilka toulá, a jednak ať se zlobí raději na mě než na ostatní na infolince či u e-mailu obchodu. 450 rozeslaných zpráv. S vysvětlením, omluvou a tam, kde to šlo, i s návrhem řešení (rádi obratem pošleme na naše náklady GLSkem, které funguje opravdu spolehlivě). A pak už jen čekání na odpovědi.

Já bych se zlobil, kdyby mi zásilka nedorazila 14 dní. Hodně. Dokonce se někdy zlobím i na Alzu, když si dovolí mi doručit zásilku od nich třeba až za dvě hodiny po objednání. Doopravdy. A tak jsem čekal, že se budou zlobit i naši zákazníci...

Jenže víte, co se stalo? Ani jediný. Do úterní noci mi odepsala zhruba pětina z nich, všichni milí, chápající a ve výsledku i vděční za zprávu. Nazlobený e-mail ani jeden jediný a já se z toho ještě teď (je pořád úterý, těsně před půlnocí) usmívám. Tak moc, že se s Vámi o to chci podělit formou této glosy (...o které moc dobře vím, že glosou vlastně není, ale co na tom :). A beru si z uběhlých dní tři ponaučení. První, už nikdy se nebudu zlobit na Alzu, když mi zásilku dodá o půl hodiny později. Druhé, k možnosti zaslání poštou v e-shopu musíme dopsat, že je skutečně jen pro adrenalinové nadšence. A konečně třetí, máme skvělé, fakt skvělé zákazníky.


Související články:

Diskuse k článku:
Reklama:
Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.

08.12.17:18cb490763 - Ano... CUSTOMER SERVICE je vše. U nás bohužel toto, ale ja..
07.12.18:14Petr Prielozny - Posty vymiraji. Tady v USA taky a nedej boze, abys poslal ..+1
07.12.10:49cb490763 - Česká pošta by se měla ponaučit z toho jak funguje napříkl..
07.12.10:30mr.kvadriceps - Masakr. Jak může ještě vůbec česká pošta fungovat? *24* to..
07.12.10:10vincegironda - Hezky napsane. Ja mel asi stesti, objednano 30.11. pres Ce..+1
06.12.22:52Lukashek - .. ano teď je naděje větší když už opustila depo :) A prav..+1
06.12.21:40Ronnie - Ta z 26. listopadu ale „už“ vypadá teď doopravdy nadějněji..
06.12.20:37Lukashek - Za e-mail s vysvětlením velice děkuji, stále ještě čekám n..
Zobrazit všechny příspěvky







Jméno: pamatovat
Heslo:
NOVÉ PŘÍSPĚVKY ČTENÁŘŮmagazínTomáš Kašpar o svých plánech v IFBB E...
ygg (18:04) • To havranek ... no právě ... když jsi začínal, tak sis myslel. Teď už víš:-).
magazínTomáš Kašpar o svých plánech v IFBB E...
deiw (12:23) • IFBB je mezinárodní, ale Američani mají své NPC soutěže, ze kterých se získávají karty...
magazínTomáš Kašpar o svých plánech v IFBB E...
havranek (07:53) • Když jsem začínal cvičit před 15ti lety, tak jsem myslel že Mr.Universe je prestižnější...
magazínTomáš Kašpar o svých plánech v IFBB E...
ygg (21:20) • Mannion má MrO .... a tím je to dané. A ještě dlouho bude. Prostě Amíci umí udělat ze s...
magazínTomáš Kašpar o svých plánech v IFBB E...
ygg (21:14) • A tak to jasné, že je těžší se tam pro Evropany prosadit. Je to jejich soutěž ... stejn...



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2017 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2017 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV NOVÉ  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra