Reklama:

Reebok uvádí: Be More Human, staňte se nejlepší verzí sebe sama

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Ostatní

Doplněno (30. 01. 2017, 12:27):

[Tisková zpráva] Značka Reebok uvádí sérii filmů, ve kterých ukazuje, jak tvrdá práce a fyzický trénink obohacují lidské životy. Snímky oceňují také hodnotu lidského spojení.

Filmová série je nejnovější etapou kampaně Be More Human, která motivuje lidi, aby se stali nejlepší verzí sebe sama po fyzické, mentální i sociální stránce. Jejím prostřednictvím se Reebok snaží změnit způsob, jakým veřejnost vnímá fitness.

Jednotlivé filmy se zaměřují na vady na kráse, v nichž jsou zapsané naše životní příběhy - od strhaných, zjizvených rukou až po opotřebovaný pár běžeckých bot.

První film „Hands“ (Ruce) je drsnou výpovědí lidí, kteří hledají své fyzické limity. Jejich otlučené ruce jsou toho viditelným důkazem. Snímek „Mom“ (Maminka) přináší dojemný pohled na vztah matky a dcery. Ta si zkouší matčiny lodičky, když v šatníku narazí také na její crossfitový model Nano. Místo bot tak nachází především novou úctu k tvrdě trénující matce. Závěrečný snímek „Slide“ (Sklouznutí) vypráví příběh muže, jehož život je náhle zásadně nabourán. Proto se obrací k běhu jako k prostředku, který mu pomůže najít smysl života, aby jej dal opět do pořádku.

Srdcem této filmové série je sdělení, že naše těla, naše vybavení i my samotní se s pomocí tréninku stáváme statečnějšími, srdečnějšími, sebejistějšími a celkově jsme si blíž - s lidmi v našem okolí, ale i sami sobě. Snímky v originálním znění můžete zhlédnout na www.youtube.com/user/reebok.


Film Hands s českými titulky


Trénink za podání ruky

Ve Spojených státech byla kampaň zahájena ve spolupráci s trenéry celosvětové komunity ReebokONE. Ti v deseti amerických městech trénovali veřejnost nikoliv za finanční odměnu, ale za podání ruky. Podpořili tak snahu značky Reebok k fyzickému a sociálnímu propojování lidí prostřednictvím fitness.

„Jsme nesmírně rádi, že jsme mohli Be More Human posunout do další fáze. V této kampani je filosofie všeho, co děláme,“ říká Yan Martin, viceprezident Global Brand Communications značky Reebok. „Klíčovým sdělením kampaně je důležitost lidského spojení a použití těla jako komunikačního prostředku.“

V rámci kampaně bude představena řada inspirativních příběhů - „Stories of Progress“. A Be More Human bude mít i letos přesah také do skutečného světa, a to prostřednictvím připravovaných eventů.

„Naše ruce a naše boty říkají mnohé o tom, čím jsme prošli a jací jsme,“ říká Will McGinness, Executive Creative Director reklamní agentury Venables Bell & Partners. „Pomocí tohoto faktu chceme ukázat, o čem všem je Be More Human. Chceme dokázat, že práce na fyzické kondici má vliv také na náš život mimo tělocvičnu.“

Filmovou sérii režíroval Diego Contreras a vytvořila ji reklamní agentura Venables Bell & Partners ze San Franciska.

O Reeboku

Reebok International Ltd. se sídlem v Cantonu, MA, USA, je přední světový designer, prodejce a distributor fitness a lifestyle obuvi, oblečení a vybavení. Amerikou inspirovaná globální značka Reebok je průkopníkem v oblasti sportovního zboží s bohatým a legendárním dědictvím. Reebok vyvíjí produkty, technologie a programy, které umožňují pohyb, a je odhodlaný doprovázet lidi na jejich cestě k naplnění jejich potenciálu. Reebok se spojuje se spotřebiteli, ať jsou kdekoli a jakkoli se rozhodnou zůstat fit - ať už je to posilování, běh, chůze, tanec, jóga, nebo aerobik. Reebok Classics využívá dědictví značky a představuje kořeny značky na trhu sportovního lifestyle. Jako dceřiná společnost Adidas Group působí Reebok pod několika divizemi značky Reebok, Reebok-CCM Hockey a Sports Licenced. Reebok je výhradním dodavatelem konfekce CrossFit a CrossFit Games, oficiálním sponzorem Reebok Spartan Race, exkluzivním globálním dodavatelem konfekce UFC a výhradním dodavatelem oblečení pro Les Mills.


Související články:

Diskuse k článku:
Reklama:
Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.

Zobrazit všechny příspěvky







Jméno: pamatovat
Heslo:
Víte, že...
...poslední objednávka v obchodě
Ronnie.cz byla před 74 sekundami?
NOVÉ PŘÍSPĚVKY ČTENÁŘŮmagazínSedmdesátiletý Jesse Suggs 4 týdny př...
ShDW (11:37) • Super. Vypadá výborně, fandím :)Pokud ostatní závodníci taky `nemají` nohy, tak má šanc...
magazínMartin Jebas (II.): „Hlavní je vlastn...
Spazik (11:25) • Popravdě vůbec nechápu jak může někdo makat 18 hodin denně 4 dny v týdnu aniž by na něč...
magazínEddie Hall možná zamíří mezi vzpěrače...
CIZO (10:17) • Myslím že Sarycheva by nepřekonal a pokud by se o to snažil, nejspíš by to hodně odnesl...
magazínEddie Hall možná zamíří mezi vzpěrače...
Turakam (09:40) • Naj tlakar i tahac v súčasnosti, a aktuálny wsm, s trochou specializacie by aj bencovy...
magazínJan Tomášek chce vzít EVLS Prague Ama...
xroll (09:12) • Pokud by jsi měl odházený, odsypaný a oddietěný nějaký roky, nepsal by jsi sem takové b...



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2017 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2017 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV NOVÉ  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra