Reklama:

Kardiovaskulární trénink s cílem redukce (II.) - doporučené aktivity
a jejich charakteristika

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Začátečníci

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: +1
Arnold Strong
Vloženo: 15:47:22, 15.08.2014 | profil autora
no ze by kardip v posilovne bylo bezpecny kolik lidi ma problemy s koleny kvuli pasu kolik lidi ma problemy s pritahovaci stehen na rotopedu kolik lidi problemu se zady se stepperu atd kolikrat vetsi bolesti nez samotny posilovani kdyz to clovek vidi v posilovne

Hodnocení: 0
Princ
Vloženo: 17:47:58, 07.05.2014 | profil autora
Hubněte posilováním, samotným kardiem rozhodně rozhodně NE Mimochodem Víte, uvítám zase nějaké fyzioterapeutické články, ale tady tyhle sáhodlouhé úvahy o ničem...







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2017 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2017 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV NOVÉ  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra