Reklama:

Tělesné jádro (II.)
- z teorie malými krůčky do praxe

Ronnie.cz > Kulturistika a fitness > Začátečníci

Uživatelské jméno:
Heslo:
Text:
...
Upozornit na novou odpověď e-mailem.
Před napsáním příspěvku nepřehlédněte pravidla diskusí. Děkujeme za jejich dodržování.
 

Hodnocení: -1
daveM
Vloženo: 09:09:36, 06.11.2015 | profil autora
peknej clanek, ale proste bez videa je to dost kostrbate vysvetleny... bohuzel. takze nesrozumitelny, obrazkovy srandy jsou celkem oki. nazorny predstavy, co a jak delat, to je nejlepsi ukazat primo na miste :)

Hodnocení: -2
david.senkyrik
Vloženo: 16:14:56, 31.12.2013 | profil autora
Nejlepší cviky na posílení středu těla jsou klasické sedy/lehy nebo mrtvý tah s menší váhou. Rozhodně ne tohle `válení` se po míči.

Hodnocení: 0
maxpoint97
Vloženo: 16:41:11, 31.12.2013 | profil autora
Klasický sedy/lehy jak je vidim v posilovnách nemaj s posílením středu těla nic společnýho... Tohle `válení` po míči je lecky o mnohy složitější na výkon, než ty mrtvy tahy s lehčí vahou, to jen tak pro upřesnění...

Hodnocení: +1
Mr.IuS
Vloženo: 17:23:42, 31.12.2013 | profil autora
Davide, vy jste opravdu expert:) Už u minulého článku jsem moc nechápal smysl vaší reakce, ale teď už je to opravdu perla... nejdříve se trochu vzdělejte, než budete zase psát hlouposti;)

Hodnocení: 0
Honza1991
Vloženo: 10:36:35, 07.01.2014 | profil autora
Davide - uplnej souhlas!! :)







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2017 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2017 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV NOVÉ  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra